نماینده مردم شرق گلستان:

اگر لایروبی ها قبل از بحران صورت می گرفت به این نقطه نمی رسیدیم/ کمیسیون عمران به حادثه سیل به صورت جدی ورود کرده است

1403-06-31 03:06:03
0
51
اگر لایروبی ها قبل از بحران صورت می گرفت به این نقطه نمی رسیدیم/ کمیسیون عمران به حادثه سیل به صورت جدی ورود کرده است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">نماینده مردم شرق استان گلستان گفت : مجلس&nbsp;قطعا سو مدیریت و عملکردخاطیان را بررسی می کند و به مردم اطلاع رسانی و گزارش می دهد. بدون شک باید با خاطیان برخورد شود.</span></p>

به گزارش گلستان ما؛ شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار کرد: مردم ،بسیج و نیروهای مسلح در امداد رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان آنقدر خوب ظاهر شدند که اوج همدلی و وحدت و همکاری بین مردم و سپاه نیروهای مسلح را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه انصافا نیروهای مسلح در کمک به آق قلا و گمیشان خوب عمل کردند و باید از انان تقدیر شود، افزود: در ابتدا باید از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کنیم چرا که با دستور ایشان بود که این نیروها به مناطق سیل زده گسیل شدند و تدبیر ایشان سرعت کمک رسانی را چندین برابر کرد.
نماینده مردم شرق گلستان با بیان اینکه مردم همواره در کنار هم هستند، تصریح کرد: سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی جانانه در کنار مردم بودند و باید از آنها تشکر کنم. 
وی بیان کرد: اگر لایروبی ها انجام و تدابیر و تمهیدات قبل از بحران صورت می گرفت و  مدیریت سد انجام میشد شاید به این نقطه نمی رسیدیم  و به این وسعت با تخریب مواجه نمی شدیم و این مهم باید درسی برای اینده باشد.
کوسه غراوی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران به جد پیگیر این قضیه است، اذعان کرد: مجلس قطعا سو مدیریت و عملکردخاطیان را بررسی می کند و به مردم اطلاع رسانی و گزارش می دهد. بدون شک باید با خاطیان برخورد شود.
وی همچنین به حضور دیرهنگام رئیس جمهور در مناطق سیل زده گمیشان اشاره کردو گفت: زمانی که آقای جهانگیری به استان آمدند، گفتند که " آقای روحانی میخواستند بیایند و پیشنهاد کردند که بنده بروم بهتر است." البته حضور زودتر ایشان بحث خاص دارد.
کوسه غراوی با بیان اینکه البته رفتن استاندار سابق موضوعات را به این نقطه رساند، افزود: با حضور ایشان قطعا مدیریت بهتری می توانستیم انجام دهیم وامداد رسانی  متفاوت تر می شد.
وی تاکید کرد: اما  آنچه که می توانست در روز اول وقوع سیلاب در گنبد انجام شود حضور اردکانی  وزیر نیرو  به همراه  تیم بسیار خبره تخصصی بود.اگرمی آمدند و مسیر را بررسی می کردند که سیل به این عظیمی و گستردگی باید کجا هدایت شود شاید تمهیدات بهتری انجام می شد .
کوسه غراوی در خصوص مبالغ در نظر گرفته جهت تسهیلات به سیل زدگان خاطرنشان کرد: شاید این مقادیر برای اتمام ساخت منازل و خسارت به محصولات کشاورزی کافی نباشد اما باید مدیریت شود.
نماینده مردم شرق گلستان در خاتمه گفت: به نظر می رسد نهادینه شدن بیمه زمین های کشاورزی توسط دولت و بخش های بیمه ای باید بازبینی شده و همه گیر شود.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار