سردار معروفی؛

نزدیک ۵۳هزارو 303 نفر از خدمات درمانی سپاه در منطقه سیل زده استفاده کردند

1403-06-31 02:06:34
0
53
نزدیک ۵۳هزارو 303 نفر از خدمات درمانی سپاه در منطقه سیل زده استفاده کردند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه نینوا گفت: در مجموع خدماتی که بیمارستان صحرایی سپاه ، جامعه پزشکی، نیروی دریایی و سیار انجام دادند ۵۳ هزار و و ۳۰۳ نفر بوده است که ارزش ریالی آنها به مبلغ یک میلیارد و ۹۰میلیون تومان بوده است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، یک از اقدامات سپاه در مردم داری بحث خدمات درمانی و بهداشت بود که با همکاری نیروی زمینی بزرگترین بیمارستان صحرایی شمال شرق سپاه به عنوان شهید شوشتری از تاریخ ۵ فروردین در اق قلا استقرار پیدا کرد.

فرمانده سپاه نینوا گفت:در کنار این خدمات ثابت بین ۵تا ۱۰تیم سیار هم وجود دارد که به مردم خدمات می دهند.

وی افزود: مجموعه بهداری نیروی زمینی و مرکز بهداری شمال شرق با همکاری جامعه پزشکی استان همکاری خوبی دارند و از تاریخ پنجم تا دیروز ۱۱ فروردین موفق شدند ۴۴هزار و پانصد نفر را خدمات دهند که کار ارزشمندی بود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: مبلغ تقریبی این خدمات برای مردم عزیز ما ۹۷۰میلیون تومان بوده است که کل هزینه ها برای مردم رایگان بوده است.

وی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان صحرایی را در منطقه سیمین شهر گمیشان از تاریخ هشتم تا کنون  مستقر کرد که تا دیروز ۱۱فروردین مجموعا ۷هزار و ۹۱۱نفر به مردم خدمات داد که ارزش ریالی تقریبا ۱۲۰ میلیون تومان داشته است.

سردار معروفی ادامه داد: مجموعه ۴تیم سیار ما  که در منطقه گمیشان فعالیت کردند ۸۹۲ نفر را خدمات دهی کردند که

وی افزود:  در مجموع خدماتی که بیمارستان صحرایی سپاه ، جامعه پزشکی، نیروی دریایی و سیار انجام دادند ۵۳ هزار و و ۳۰۳ نفر بوده است که ارزش ریالی آنها به مبلغ یک میلیارد و ۹۰میلیون تومان بوده است.

سردار معروفی گفت:هرچند مدت فعالیت این بیمارستانهایک هفته است اما خدمات دهی فعلا ادامه دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار