سردار معروفی در حاشیه افتتاح پل گمیشان؛

صحنه های زیبای دفاع مقدس را در کمک رسانی به مردم گمیشان شاهد بودم/ غیرت انقلابی و همت مضاعف کار نشدنی را شدنی می کند

1403-06-31 02:06:46
0
52
صحنه های زیبای دفاع مقدس را در کمک رسانی به مردم گمیشان شاهد بودم/ غیرت انقلابی و همت مضاعف کار نشدنی را شدنی می کند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه نینوا گفت: در 48 ساعت گذشته شاهد صحنه های زیبایی&nbsp; دوران دفاع مقدس بودیم و همانطور که گفتیم ما نوکر مردم هستیم و برای این کارها منتی بر سر مردم نداریم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، سردار معروفی در حاشیه افتتاح پل گمیشان اظهار کرد: اگر همت مضاعف و جدی و غیرت انقلابی باشد کار نشدنی را می شود انجام داد و پاسداران انقلابی و نیروهای راهداری با همه  وجود در این 48 ساعت جهادی کار کردند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: با همکاری برادرا سپاه در تیپ 45 مهندسی نیروی زمینی و اداره راهداری تلاش شد راه افتتاح شود.

وی افزود:  راه با همکری مردم باز شد و مردم بیشتر از اینکه راهشان تخریب شود اذیت می شدند اما می دانستند نداشتن راه از اینکه کل شهرشان زیر آب رود  بهتر است برای همین همه  پای کار آمدند .

سردار معروفی ادامه داد: در 48 ساعت گذشته شاهد صحنه های زیبایی  دوران دفاع مقدس بودیم و همانطور که گفتیم ما نوکر مردم هستیم و برای این کارها منتی بر سر مردم نداریم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: به دلیل اینکه عرض جاده کم است از مردم خواهش می کنیم مراقبت های لازم را برای تردد انجام دهند و با برادران نیروی انتظامی همکاری کنند./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار