سردار پور جمشیدیان درمنطقه سیل زده گمیشان؛

مردم نگران نباشند سپاه تا لحظه آخر درکنارشان است/ تشخیص درست سپاه در زمان های مختلف مشکلات مردم را کم کرد

1403-06-31 03:06:06
0
50
مردم نگران نباشند سپاه تا لحظه آخر درکنارشان است/ تشخیص درست سپاه در زمان های مختلف مشکلات مردم را کم کرد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به نیاز مردم در زمانهای مختلف تصمیمات مورد نیاز هم اتخاذ می شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سردار پور جمشیدیان در حاشیه افتتاح آخرین پل جاده خواجه نفس به گمیشان اظهار کرد: مردم نگران نباشند و بدانند سپاه همانطور که از روز اول با تشخیص درست نیاز مردم منطقه در کنار شان بود تا اخر در کنارشان می ماند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به نیاز مردم در زمانهای مختلف تصمیمات مورد نیاز هم اتخاذ می شود و روزی نیاز منطقه این بود برای اینکه راه آب باز شود و مردم آق قلا نجات پیدا کنند با تشخیص کارشناسها و مردم و استانداری ریل را منفجر کنیم و زمانی لازم شد با شکاف جاده ها مسیر ها را باز کنیم که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: امروز لازم است برای ارتباط مسیر پل احداث کنیم که این کار لازم را هم برادران ما در سپاه پاسداران انجام دادند.

سردار پور جمشیدیان افزود: روزی لازم بود قایق های ما در منطقه باشند و قایقهای سپاه را برای انتقال مردم در شهر وارد کردیم و الان هم ضروری ترین کار این است که آبهایی که از آق قلا به این منطقه آمد را به دریا برسانیم.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از برادران سپاه در کنار دریا برای اینکه مسیر آب را تسهیل کنند در حال انجام کار هستند.

وی افزود: با تخلیه آب منطقه نیاز ضروری مردم این است امکانات اولیه را تهیه کنیم و در کنارشان باشیم و مجموعه نیروهای سپاه پاسداران برای اینکه مشکلات این مردم کم شود در کنارشان می ماند و تا آخر در کنارشان می مانیم و نمی گذاتریم برایشان مشکلی پیش بیاید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار