تسریع در ساخت تصفیه خانه و شبکه انتقال آب شهری کلاله/معاینه رایگان مردان در هفته سلامت

1403-07-28 04:07:33
0
62

 فرماندار شهرستان کلاله در کارگروه سلامت و امنیت غذایی از مسئولین آب و فاضلاب شهری تسریع در ساخت تصفیه خانه و شبکه انتقال آب شهری را خواستار شد.

 

به گزارش کلاله خبر محمد تقی قزلسفلی گفت: با هربارش باران،کدورت آب شرب را بهمراه داریم که شهروندان را نگران می کند،که این مشکل  با احداث تصفیه خانه حل خواهد شد.وی با اشاره به تسریع در ساماندهی وضعیت آب شرب روستایی گفت: حرکت سریع و بسیجی وار مسئولین ذیربط در رفع مشکل بهداشتی آب شرب روستاهای دشتی ،بربرقلعه،شهرک جمهوری اسلامی و روستای سد شهید چمران شعار خواستن،توانستن را عملی کرد.

قزلسفلوبا اشاره به نزدیکی سفرهای نوروزی از اعضای کارگروه خواست: برای ارتقای سطح بهداشت ،بازرسی ها و نظارت در قالب تسهیلات نوروزی توسط این کارگروه ،بیشتر از گذشته شود تا مسافران ورودی به این شهرستان سفر بهتری داشته باشند.

به گزارش کلاله خبر،دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ادامه اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی بستر فعالیتهای ورزشی را برای کارکنان خود فراهم سازند.

وی افزود: قطعا با فراهم سازی این بستر،ارتقاء سلامت،جلوگیری از بیمار های قلبی و عروقی و افزایش بهره وری را در ارائه خدمت شاهد خواهیم بود.

دکتر فدایی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته سلامت مردان، گفت: در هفته سلامت مردان، طرح معاینه مردان در این شبکه بصورت رایگان خواهد بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار