رئیس سابق شورای مراوه تپه در واکنش به ادعاهای رئیس کنونی شورا:

آقای سوداگر، ادعای شما دروغ آشکار است

1403-06-31 06:06:47
0
57
آقای سوداگر، ادعای شما دروغ آشکار است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">رئیس سابق شورای شهر مراوه تپه: آقای سوداگر، این ادعای جنابعالی در واقع دروغی آشکار در مورد یک مقام عالی استانداری و سعی در تشویش اذهان عمومی برعلیه مسئولین نظام است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، ناصردوجی رئیس سابق شورای شهر مراوه تپه در واکنش به ادعاهای سوداگر رئیس حال حاضر این شورا با طرح سوال به برخی از ادعاهای مطرح شده وی پاسخ و یا پاسخ خواست.(متن ذیل(بدون دخل و تصرف این سایت) واکنش فرد یاد شده و با توجه به استنباط های فرد از اختصار نویسی این سایت است و انتشار اسامی ذکر شده در متن ذیل به معنای تایید اسامی مدنظر نیست و اختصار نویسی ما هر شخصی می تواند باشد.)

آقای سوداگر بفرمایند که در کسوت ریاست شورای شهر مراوه تپه چند بار از نماینده درخواست جلسه دادید تا مشکلات شهرداری رفع و جور گردد؟

آقای سوداگر آیا خود شما نبودید که سال گذشته از نماینده بخاطر حمایت و تخصیص اعتبارات ویژه تقدیر و تشکر کردید؟

آیا همین نماینده نبود که در سال گذشته درحالی که بنده رئیس شورا بودم شما را بهمراه شهردار محترمه جهت جلسه و اخذ اعتبارات به تهران دعوت کرد و حتی بازدیدی هم از برج میلاد داشتید.

و آیا یادتان رفت همین یکماه پیش برای شهردار وقت ملاقات با رئیس سازمان گرفته و قول اعتبار و نیز قیر رایگان را گرفتند؟

حال اکنون بخاطر ایرادات و مبهم بودن برخی لوایح و طرح ها و مصوبه ها و صورتجلسات شورا و برخی تخلفات مطروحه که در زمان ریاست شما اتفاق افتاد به استان فراخوانده شدید،ساز ناکوک میزنید و سعی دارید با تخریب و ایجاد حاشیه به نوعی فرار به جلو بکنید.

همچنین فرموده اید کارگاه سنگ شکن فرسوده است و در حال زیاندهی بوده است و با تدبیر خانم شهردار دوباره به مرحله سود دهی برگشته است.

شما طوری مساله را مطرح نموده اید و رفاه شهروندان را بیان میکنید که به نظر مخاطبین انگار سنگ شکن به تازگی افتتاح شده است در صورتیکه کارگاه سنگ شکن در سالهای اولیه دهه ۸۰ و هنگام تصدی شهرداری مهندس کمال الدین حاجیلی دوجی نصب و شروع به کار کرده و با صلابت ادامه کار مینماید.

حال به قول شما ،اگر سنگ شکن فرسوده است چگونه با اندک تغییرات میتواند سوددهی آنچنانی داشته باشد و حتی قابلیت کار در شیفت سوم را داشته باشد؟

با فرسوده بودن تجهیزات کارگاه آیا صلاح است که با یک شیفت اضافه و با ریسک نابودی تجهیزات و با ظرفیت ۱۰۰ درصد و بیشتر کار کرده و برای آیندگان تاسیساتی نابودشده تحویل بدهیم.

فرموده اید با ممانعت از فعالیت شیفت سوم ۵ نفر از کارگران بیکار شدند.

آیا میتوانید اسامی این ۵نفر کارگر را ذکر کنید و بگویید که این کارگران چگونه استخدام شده اند و نیز بگویید که از کدام طیف و فامیلی هستند؟ و آیا با رابطه جذب شده بودند یا با ضابطه؟ آیا در این استخدام شایسته سالاری و حراست از حق و حقوق سایر جوانان شهر که از وظایف ما منتخبین مردم هستیم انجام شده یا با پارتی بازی و سوء استفاده از اعتماد مردم مظلوم.

فرمودید که آقای (م م غ) ما اعضای شورا را به مرکز استان فراخواند و درخواست برکناری خانم شهردار را داشت.

آقای سوداگر چرا خلاف واقع میگوئید، ما اعضای شورای شهر مراوه تپه خود درخواست دیدار با معاونت محترم عمرانی را داشتیم و در خصوص حمایت ایشان برای برنامه های شهرداری بود و نه برکناری خانم شهردار که این ادعای جنابعالی در واقع دروغی آشکار در مورد یک مقام عالی استانداری و سعی در تشویش اذهان عمومی برعلیه مسئولین نظام است.

فرموده اید سهم شهرداری مراوه تپه از مالیات بر ارزش افزوده بلوکه شده است. آیا از طرف شهرداری مکاتبه ای با مسئولین استانی راجع به چرایی این موضوع و رفع این انسداد انجام شده است و یا فقط با حاشیه سازی و نشستهای بیمورد با افراد غیر ،سعی در سیاسی جلوه دادن این موضوع دارید.

این بار هم پشت پرده این قضیه را (م م غ) اعلام گردید و گفتید برابر استعلامات انجام شده!!! آیا دلیلی بر این ادعاهایتان دارید و جوابی برای این تهمتها دارید؟

این استعلامات از کجا انجام شده است؟ آیا بیانات و ادعاهای غیر رسمی و ایجاد حواشی راه و رسم مدیریت شهری است؟ اداره شهر فی البداهه انجام نخواهد شد آقای سوداگر.

نیز آیا این موارد در جلسه رسیدگی به دعاوی و حل اختلاف استان که چند روز پیش انجام شده بود و اعضای شورا نیز در آن حضور داشتند مطرح نشده که شما در رسانه ها ورود پیدا کرده و سعی در تحت الشعاع قرار دادن نتیجه و رای صادره آن را دارید.

دلیلتان برای اعلام خریداری و بدهکار شدن شهرداری برای خریداری و نصب دوربینهای امنیتی در سطح شهر که بنا به مصوبه شورای تامین انجام شده ،آنهم در رسانه های مجازی و با لحن گلایه آمیز چه دلیلی دارد؟ و شما با مطرح کردن این موضوع چه نتیجه ای قرار است برداشت کنید؟

فرموده اید مردم در کجای این بازی قرار دارند.

مردم خواهان شفاف سازی تمام مواردی هستند که در بالا ذکر نموده ام.

سوالی نیز رسانه از شما داشته است که آیا نمیشد این مسایل را در همان شهر حل کرد و نیازی به مطرح کردن در استان نبود.

شما این نکته را بیان نکرده اید که چند بار در سطح شهرستان جلساتی را با فرماندار محترم و در محل فرمانداری انجام داده ایم؟امام جمعه ی محترم جهت ارشادودعوت به همدلی ماراخواست.

حتی حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان،فرماندهی محترم انتظامی و ... نیز انجام شد،ولی چون ماحصل جلسات یادشده باب میل شما نبود لاجرم مساله را طرح در هیات حل اختلاف نموده اید...

اگر شما تمایل به عدم خروج مساله از شهرستان داشته باشید چرا در شهر گنبد و با افراد غیر ، موارد درونی

شورا و شهر را مطرح مینمائید؟ و چرا در همان دیدارهایی که در تهران خانم شهردار با نماینده شرق داشتند و اعتبارات قیر رایگان و ... را اخذ کردند مطرح نکردید؟

چرا مسایل داخلی شورا و شهرداری را به این و آن و دیگران نسبت میدهید و نمیگذارید مسایل از طریق قانونی طی طریق بنماید و چه نتیجه ای میخواهید از این کارها کسب بکنید.

اگر به این مثال اعتقاد داشته باشید که "آنکه حسابش پاک است،از محاسبه چه باک است" نباید هیچگونه دغدغه ای داشته باشید.درضمن آقای سوداگربهتربوددراول عرایضتان می گفتیدکه نظرشخصی خودرابیان می کنیدوبه جمع شوراها نسبت نمی دادیداقای سوداگرمردم به مااعتمادکردندپس خواهشا بامردم شفاف باشیم وبه سوالات مردم پاسخ عادلانه دهیم هنوزمردم عزیز شهرم منتظرجواب پرسشهای آقای ایزدی هستندخواهش میکنم ازخانم شهرداربخواهیدکه به آن سوالات جواب بدهداگردرآن زمان موضوعات شفاف می شدچه بسا به این جاها نمی رسیدیم وحرف وحدیث هازیادنمی شد.

ومن الله توفیق حاج ناصردوجی خادم مردم فهیم وصبورمراوه تپه

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار