گلستان عنوان قهرمانی مسابقات چندجانبه کاراکو را کسب کرد

1403-06-31 06:06:53
0
55
گلستان عنوان قهرمانی مسابقات چندجانبه کاراکو را کسب کرد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در این مسابقات یک روزه که در سالن کوثر کلاله به اتمام رسید، 69 نفر از رزمی کاران سبک کاراکو از تیم های گلستان، مازندران ، ایلام و خراسان شمالی شرکت داشتند.&nbsp;</span></p>

به گزارش کلاله خبر، رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در این مسابقات یک روزه که شب گذشته در سالن کوثر کلاله به اتمام رسید، 69 نفر از رزمی کاران سبک کاراکو از تیم های گلستان، مازندران ، ایلام و خراسان شمالی شرکت داشتند. 

صفرگلدی چهره پرداز ادامه داد: در این مسابقات، رزمی کاران سبک کاراکو در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف به رقابت پرداختند. 
وی درباره نتایج انفرادی این مسابقات اعلام کرد: در رده نوجوانان ودر وزن های 25- ، 28- ، 35- ، 44- ، 55- و 65- کیلوگرم به ترتیب ایلیا تاج فر، سینا خدایی ، آرین منگلی زاده، امین ابراهیمی ،محمد حسین کوهکن ، عرفان قولی و حسام کوکی رتبه اول وزن های خودرا کسب کردند. 
چهره پرداز افزود : در رده جوانان که در وزن های 50- ، 55- ، 60- ، 65- ، 70- و 75- کیلوگرم برگزار شد ، علیرضا فلاح ، محمد رضا خلیلی ، داریوش کیخا ، دانیال شیخ ، متین سیدی و فائزصوفی زاده به ترتیب عناوین اول وزن های خودرا کسب کردند. 
وی ادامه داد: و در رده بزرگسالان نیز که در وزن های 55- ، 60- ، 65- ، 70- ، 75- و90+کیلوگرم برگزار گردید ، به ترتیب فرهاد منگلی زاده ، خاتم علیزاده ، سینا قایچی ،حسن وجدانی ، امید سوقی و حمید تاشلی پور اول شدند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله نتایج تیمی این مسابقات را به این شرح اعلام کرد: تیم کاراکو استان گلستان با کسب 14مدال طلا ، 16نقره و 11برنز، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد ، و تیم مازندران با 4 مدال طلا ، 3نقره و یک برنز دوم و تیم خراسان شمالی با کسب یک مدال برنز عنوان سوم تیمی مسابقات کاراکو شهرستان کلاله را به خود اختصاص داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار