80 درصد نیروهای سفارشی، گنبدی و از بستگان شخص خاص/ زیرپا گذاشتن حق مردم شرق گلستان برای خوش خدمتی به گنبدی ها

1403-06-31 06:06:33
0
47
80 درصد نیروهای سفارشی، گنبدی و از بستگان شخص خاص/ زیرپا گذاشتن حق مردم شرق گلستان برای خوش خدمتی به گنبدی ها
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">نه تنها 80 درصد نیروهای معرفی شده، گنبدی هستند؛ بلکه اکثریت به اتفاق آنها از یک فامیل و از نزدیکان و بستگان شخص سوم دخیل در انتصابات شرق گلستان می باشند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، طی روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر استخدام فله ای و بدون مجوز برخی افراد در شبکه های بهداشت و درمان استان گلستان هستیم.

در این راستا تعداد افراد در نظر گرفته شده برای چهار شهرستان شرق گلستان، از سوی فضای مجازی 50 نفر عنوان شده است که اکثر به اتفاق این افراد از یک فامیلی و از نزدیکان و بستگان شخص دخیل در انتصابات شرق گلستان در گنبد هستند.

تمام این اتفاقات در حالی رخ می دهد که طی سه سال اخیر، اکثر تغییر مدیریت ها در شرق گلستان با انتصابات غیر بومی همراه شده است تا جایی که برای استخدام نیروهای جزء ادارات نیز با سفارش و پیگیری شخص سوم دخیل در انتصابات شرق گلستان، نیروهای گنبدی بر نیروهای بومی شرق گلستان برتری دارند.

با این تفاسیر و براساس اطلاعات واصله از برخی منابع، از 50 نفر یاد شده، نزدیک به 80 درصد نیروهای تحمیلی به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، گنبدی و از یک فامیلی و نزدیکان و بستگان شخص سوم هستند(مگر خلاف این موضوع ثابت شود) تا به این واسطه قطار خوش خدمتی برای گنبدی ها تکمیل شود.

این در حالی است که شخص سوم یاد شده که احتمالا یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی نیز می باشد، به امید آن است که با استانی شدن انتخابات برای کسب 20 یا 30 درصد آرای حوزه، از حوزه شرق گلستان و یا با عدم تایید استانی شدن انتخابات توسط شورای نگهبان از حوزه گنبد شرکت کند.

همچنین متذکر می شویم که با درنظر گرفته نشدن استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدای احتمالی با توجه به میزان اقبال خود، حوزه انتخابیه را انتخاب می کند.

در پایان یادآور می شویم که شهرستان کلاله نیز از این مقوله مستثنی نبود و برای این شهرستان نیز 8 نفر در نظر گرفته شده است که تاکنون 4 نفر معرفی شده اند؛ ولی استعلامات آنها هنوز انجام نشده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار