امام جمعه کلاله:

رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهد

1403-06-31 06:06:29
0
54
رئیس قوه قضاییه مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: رئیس جدید قوه قضاییه با توجه به موارد ذکر شده در حکمش، با استفاده از ظرفیت نیروهای متدین و جوان، مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید گفت: ما مدیون خون شهیدان هستیم.

وی افزود: هر کس کمترین خیانتی به این شهدا کند؛ در همین دنیا زمینگیر می شود.
امام جمعه کلاله خواستار رفع مشکلات خانواده شهدا و مردم شد و تاکید کرد: در قبال مقاومت مردم در مقابل مشکلاتی که حاصل توطئه های دشمنان است؛ مسئولین نیز برای کمک به مردم و مرتفع کردن مشکلات آنها، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی به حکم رئیس جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه در مقابل بی بند و باری ها، فساد مالی و غیره با قاطعیت برخورد کند.
امام جمعه کلاله گفت: آقای رئیسی مواردی که مقام معظم رهبری در حکم ایشان ابلاغ کرده اند؛ از جمله استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و متدین را مورد توجه قرار دهد.
وی تاکید کرد: رئیس جدید قوه قضاییه با توجه به موارد ذکر شده در حکمش، با استفاده از ظرفیت نیروهای متدین و جوان، مبارزه با فساد و مفسرین را در دستور کار خود قرار دهد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار