امام جمعه کلاله:

لوایح FATF همان برجام دوم است/ ضرر لوایح چهارگانه بیشتر از سود آن است

1403-06-31 08:06:27
0
58
لوایح FATF همان برجام دوم است/ ضرر لوایح چهارگانه بیشتر از سود آن است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: با توجه به اینکه ما به رسم مسلمان بودن خود به تعهد برجامی خود عمل کردیم، طرف های مقابل درصدد اجرای برجام دومی هستند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله اظهار داشت: با توجه به اینکه ما به رسم مسلمان بودن خود به تعهد برجامی خود عمل کردیم، طرف های مقابل درصدد اجرای برجام دومی هستند.

وی افزود: ضرر لوایح چهارگانه FATF خیلی بیشتر از سود آن است؛ لذا باید به دقت رسیدگی شود.
امام جمعه کلاله تصریح کرد: طرف های مقابل به دنبال تسلط بر سیستم مالی کشور هستند تا به این وسیله ایران را تسلیم خود کنند.
حجت‌الاسلام کشیری در ادامه به سفر بشار اسد به ایران پرداخت و گفت: سفر رئیس جمهور سوریه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت.
کشیری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون می تواند با دشمنان خود در کیلومترها دورتر مبارزه کند و شلیک موشک ها به مقر تروریست ها گواه ادعای ماست.
امام جمعه کلاله به موسسه های خیریه نیز اشاره داشت و‌ گفت: موسسه های خیریه مانند قارچ در حال روییدن هستند؛ لذا می طلبد در خصوص ساماندهی آنها اقدامات لازم انجام گیرد.
وی در پایان به لزوم توجه به منابع طبیعی و درختان تاکید کرد و گفت: مسئولین برای آبیاری کمربند سبز کلاله در تابستان، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

Image 2659

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار