مدیرجهاد کشاورزی کلاله:

طرح تامین و انتقال آب «شرکت تعاونی فجر تمران» در کلاله اجرایی شد

1403-06-31 08:06:26
0
54
طرح تامین و انتقال آب «شرکت تعاونی فجر تمران» در کلاله اجرایی شد
<div> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله از اجرایی شدن طرح تامین و انتقال آب &laquo;شرکت تعاونی فجر تمران&raquo; در این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی علیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طرح تامین و انتقال آب شرکت تعاونی فجر تمران در کلاله اجرایی شد که  این آب‌بندان با حجم آبگیری 200 هزار متر مکعب است.

وی از افتتاح هفت پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح متمرکز پروژه‌های کلاله تعداد هفت پروژه عمرانی با اعتبار بالغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله از افتتاح هفت پروژه عمرانی در کلاله خبر داد و تصریح کرد: 821 بهره‌بردار در قالب هفت پروژه عمرانی شهرستان کلاله در زمینه جاده‌های بین‌ مزارع، کانال انتقال آب، مرمت و لایروبی قنوات فعالیت کردند.

 علیزاده ابراز کرد: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امروز به صورت همزمان افتتاح متمرکز پروژه‌ها را در شهرستان کلاله خواهیم داشت که با محوریت پروژه تامین و انتقال آب «شرکت تعاونی تمران» است که این پروژه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین بهره‌برداران در روستای «تمر قره قوزی» کلاله برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آب‌بندان با حجم آبگیری 200 هزار متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث و به بهره‎برداری رسید که مراحل آبگیری آب‌بندان شامل، آب‌بندان، ایستگاه پمپاژ، خط انتقال آب به طول یک‌هزار و 700 متر مکعب و تامین برق بود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کلاله از بهره‌برداری پروژه‌های تسهیلاتی شهرستان کردکوی با اشتغالزایی 216 نفر خبر داد و گفت: بهره‌برداری پروژه‌های تسهیلاتی با اعتبار 212 میلیارد ریال در تمامی اراضی بخش کشاورزی شهرستان کلاله صورت می‌گیرد.

وی افزود:این طرح با تامین برق ۲۵۰ کیلو وات و همچنین مطالعه و طراحی آبیاری قطره‌ای باغ زیتون ۵۰ هکتاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 650 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار