با تحویل ۱۵ تن سیمان

فرمانده سپاه کلاله برای تکمیل المان شهدا گمنام فراغی پیش قدم شد/ تکمیل پروژه، همت شورا و شهرداری فراغی را می طلبد + فیلم

1403-06-31 08:06:27
0
64
فرمانده سپاه کلاله برای تکمیل المان شهدا گمنام فراغی پیش قدم شد/ تکمیل پروژه، همت شورا و شهرداری فراغی را می طلبد + فیلم
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">علی رغم اینکه شورا و شهرداری فراغی متعهد به ساخت آلمان شهدای گمنام شده بودند، فرمانده سپاه شهرستان کلاله با تحویل ۱۵ تن سیمان برای این پروژه، پیش قدم شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، با روی کار آمدن شورا و شهرداری دور دوم شهر فراغی، این شورا و شهردار متعهد به ساخت آلمان شهدای گمنام این شهر شدند.

اسماعیل خالقی شهردار و خانم یزدانی رئیس شورای شهر فراغی در مصاحبه با این سایت در مراسم کلنگ زنی این المان، از آغاز این پروژه در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان خبر دادند.
شهردار و رئیس شورای این شهر همچنین خاطرنشان کردند که این پروژه با در نظر گرفتن ردیف بودجه در سال ۹۸، تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد.
حال با این تفاسیر سرهنگ پاسدار محمد بیات با تهیه ۱۵ تن سیمان برای این پروژه، برای آغاز و تکمیل آلمان شهدای گمنام این شهر پیش قدم شد.
همچنین با رایزنی های وی، برای تکمیل محوطه تپه نورالشهدای شهر کلاله ۲۰ تن آجر و ۱۰ تن سیمان (این میزان به ۱۵ تن خواهد رسید) تحویل داده شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار