آخوند آدینه:

حادثه تروریستی زاهدان سبوعیت دشمنان نظام اسلامی را اثبات می‌کند

1403-06-31 10:06:52
0
57
حادثه تروریستی زاهدان سبوعیت دشمنان نظام اسلامی را اثبات می‌کند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه اهل سنت پیشکمر شهرستان کلاله گفت: دشمنان ایران اسلامی عاجز از استقامت و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی دست به اعمال سبوعانه نابخردانه مانند به شهادت رساندن نیروهای سپاه پاسداران می&zwnj;زنند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، آخوند محمدامین آدینه ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان کلاله اظهارداشت: همه علما و ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان این حمله تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن مظلومانه نیروهای خدوم و زحمتکش سپاه را محکوم می‌کنند.

وی افزود: دشمن جهان‌خوار و زبون هر ترفند و توطئه‌ای را به کار بست تا بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازد، اما موفق نشد، این بار با چنین حملات تروریستی قصد دارد تا در کشور ناامنی و وحشت ایجاد کند و با جنگ روانی مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کند.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر شهرستان کلاله بیان داشت: به شهادت رساندن جوانان بی‌دفاع نشان از ضعف و ناتوانی دشمن در برابر استقامت و پایداری مردم نسبت به توطئه‌های دشمن و پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی ادامه داد: همه ما پشتیبان نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و نظامی هستیم و این اعمال جز استحکام اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ما هیچ تاثیر دیگری نخواهد داشت.

آخوند آدینه گفت: ما مردم اهل تسنن استان گلستان ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه دشمن و نوکرانشان،اعلام می داریم که به زودی جواب این عمل تروریستی خود را توسط نیروهای فدایی مقام معظم رهبری یعنی سپاه پاسداران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ببینند.

وی یادآور شد: ملت ما ملت ولایی و شهیدپرور هستند و از فدا کردن جان خود برای حفظ ارزش های اسلامی و مقابله با دشمن نمی‌هراسند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار