عبدالکریم رجبی:

كوبيدن بر طبل انتخابات اشتباه است

1403-07-02 07:07:26
0
45

عبدالکریم رجبی در خصوص اتفاقات روز 22 بهمن گفت: متأسفانه چند وقتي است كه مسئولان رده بالا كشور بر خلاف توصيه مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه در شرايط كنوني كه فاصله زيادي تا برگزاري انتخابات داريم، كوبيدن بر طبل انتخابات اشتباه است، رياست محترم جمهوري در اين سخنراني دست به تبليغات زدند و شعاري انحرافي دادند كه جاي آن در اين سخنراني آن هم در روز تجلي انقلاب نبود.

 

به گزارش کلاله خبر،عبدالکریم رجبی نماینده کلالهوعضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به‌نظر من اين كار در اين شرايط ناپسند بود چرا كه اين شعار از نظر ديگر اعضاي نظام محترم نيست. مسئولان رده بالا كشور و روساي قوا و به‌خصوص مقام رياست‌جمهوري بايد دقت لازم را داشته باشند كه از گفتن اين شعار‌هايي كه از نظر نظام مقدس جمهوري اسلامي مورد استقبال قرار نمي‌گيرد، پرهيز كنند زيرا تعبير مقام معظم رهبري اين است كه هركس آرامش مردم را در اين برهه به هم بريزد يك خائن است. لذا اميدواريم كه مسئولان نسبت به اين مسئله هشيارتر باشند و دقت داشته باشند كه آرامش مردم به هم نريزد.

این نماینده مجلس در مورد بر هم زدن سخنراني رئيس مجلس در راهپيمايي 22 بهمن قم اظهار داشت:  در اين زمينه به گروه خاصي اشاره نمي‌كنم اما اين كار از طرف هر كسي هم كه باشد و در روزي كه مبارك و تجلي حكومت ديني و يوم‌الله پيروزي انقلاب اسلامي است، آن هم در آرامگاه كريمه اهل‌بيت، مرقد حضرت معصومه(ص) دل همه علما و مراجع را به درد آورد و آنها را متاثر كرد.

وی در پایان تاکید کرد: اين اقدام، كار زشت و ناپسندي بود. امروز  نيز بيش از 210 نفر از نمايندگان مجلس در بيانيه‌اي آن را محكوم كردند زيرا اين اتفاقات منجر به تنش در جامعه مي‌شود. از قوه قضاييه نيز درخواست مي‌كنيم كه عاملان اين حركت مورد محاكمه قرار بگيرند. از آن جايي كه در سال 89 نيز در مرقد حضرت امام نيز اتفاق مشابهي افتاد و برخوردي صورت نگرفت اگر اين دفعه هم برخورد قضايي نشود ممكن است دوباره اين اتفاقات تكرار شود.تابناک/کد خبر: ۳۰۲۸۰۷

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار