امام جمعه کلاله:

انقلابی گری بودن سخت تر از انقلاب کردن است/ برخی نمایندگان خلاف ادعای ولایتمداری خود عمل می کنند

1403-06-31 12:06:55
0
45
انقلابی گری بودن سخت تر از انقلاب کردن است/ برخی نمایندگان خلاف ادعای ولایتمداری خود عمل می کنند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه شهرستان کلاله گفت: انقلابی بودن دارای ۱۰ ویژگی مهم است که نشان می دهد انقلابی ماندن از انقلاب کردن سخت تر است.</span></p>

حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله گفت: انقلابی بودن دارای ۱۰ ویژگی مهم است که نشان می دهد انقلابی ماندن از انقلاب کردن سخت تر است.

وی افزود: در انقلابی ماندن باید به جهاد نفس رفت و این موضوع انقلابی ماندن را سخت و سخت‌تر می کند.
کشیری تاکید کرد: چهره های نفاق درصدد براندازی نظام و انقلاب بودند و ملت ایران با رای ۹۸ درصدی خود به انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان چهره های نفاق و ملی گرایان زدند
امام جمعه کلاله تصریح کرد: بصیرت و دشمن شناسی یکی دیگر از ویژگی های انقلابی گری است و باید دشمن و اهداف آن را شناسایی کنیم تا بتوانیم در مواقع حساس توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
خطیب نماز جمعه شهرستان کلاله با غیر قبال اعتماد خواندن آمریکا و اروپایی ها اظهار داشت: در بحث هسته ای متحمل ضررهای زیادی شدیم و به دنبال آن اروپایی ها نیز اهداف آمریکا را با سیاست خود دنبال می کنند.
کشیری تاکید کرد: دشمنان ایران نمی خواهند که ایران اسلامی الگو برای دیگر کشورها باشد؛ آنها از قدرت اسلامی ایران می ترسند نه از موشک های آن.
امام جمعه کلاله گفت: ولایت مداری یکی دیگر از ویژگی های انقلابی گری است که حتی برای تایید نمایندگان این اصل مدنظر گرفته می شود.
وی ادامه داد: برخی از کاندیدا ها در حالی تایید می شوند که زبانی ولایتمدتر هستند و در عمل خلاف گفته خود را اثبات می کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار