پیام تبریک فرماندار شهرستان کلاله بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

1403-06-31 02:06:21
0
53
پیام تبریک فرماندار شهرستان کلاله بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این ایام را طی پیامی تبریک گفت.</span></p>

 به گزارش کلاله خبر، متن پیام فرماندار شهرستان کلاله بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


دهه مبارک فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

امروز ما همچنان حافظ و  منادي همان پيام هستيم و اين ايّام و پيام آن همچنان در حافظه و تاريخ ملت ما جاودانه مانده و الهام بخش ملت بزرگ ما تا رسيدن به قله هاي عظمت ، سربلندي و اقتدار خواهد بود.

اینجانب به سهم خود آغاز دهه فجر و چهلمین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را به رهبر معظم انقلاب ، آحاد ملت شريف ايران ، خانواده ي معظم شهدا ، جانبازان، ايثارگران و به عموم همشهريان عزيز شهرستان کلاله تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت ، اقتدار و سربلندي ملت و كشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

محمد حمیدی
فرماندار و رئبس ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر شهرستان کلاله

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار