غراوی به وزیر ارتباطات تذکر داد

1403-06-31 02:06:32
0
76
غراوی به وزیر ارتباطات تذکر داد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

- تذکرسیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس، بخشهای احمدآباد ورضویه به وزیر راه و شهرسازی: عدم تکمیل باند دوم پروژه جاده مشهد- فریمان که منجر به کشته شدن 9 نفر در هفته گذشته شده است. و همچنین در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی: عدم پیش‌بینی اعتبار مناسب توسط شرکت توسعه زیرساخت راه‌های کشور برای راه مشهد – سرخس.

- تذکر محمد قمی نماینده مردم پاکدشت به رئیس جمهور: رعایت عدالت در سفرها و تسریع در سفر به شرق تهران شهر پاکدشت و ورامین.

- تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس جمهور: لزوم افزایش حقوق کارگران در سال 98 به میزانی که کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم را تا حدی جبران کند؛ از طریق پرداخت یارانه تولید به کارفرمایان. همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور: لزوم تأمین پزشک مورد نیاز برای مرکز درمان بستربخش قحطری جان با بیش از 40 هزار نفر جمعیت و همچنین تأمین دارو و وسایل مورد نیاز، داروخانه این درمانگاه برای کسب رضایت مردم شهید پرور بخش قحطری جان شهرستان فلاورجان.، همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تأمین کاغذ مورد نیاز روزنامه‌های کشور برای شرکت تعاونی مطبوعات ایران از طریق شرکت چوب و کاغذ مازندران به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها و دلالان جهت تنظیم بازار کاغذ و خروج مطبوعات از بحران فعلی و کاهش واردات کاغذ روزنامه.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور: دلیل عدم اختصاص سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان مهاباد چیست؟

- تذکرجبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا مشکلات کارخانجات دخانیات خصوصا ضعف مدیریت مدیرعامل دخانیات رسیدگی نمی‌شود؟

- تذکرنادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر به وزیر نیرو: دستور انعقاد قرارداد خرید از شرکت صبانیرو اولین سازنده انصاری نیروگاه‌های بادی کشور. همچنین به وزیر راه و شهرسازی: ساماندهی اشتغال در بخش مسکن برای جلوگیری از بیکاری فزاینده کارگران ساختمانی. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: رسیدگی دقیق از طریق بازرسی‌های متناسب و منظم از کارگاه‌های ساختمانی برای جلوگیری از اشتغال اتباع بیگانه و شهرک‌های صنعتی از جمله عباس آباد تهران.

- تذکرسیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت پیش‌بینی و تخصیص اعتبار مورد نیاز در بودجه سال 98 آن وزارتخانه جهت تأمین و تخصیص غیر یارانه‌ای به شهرداری قزوین. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین و تخصیص بودج و اعتبار مناسب جهت بهسازی و مرمت آسفالت راه‌های اصلی روستایی در استان قزوین. همچنین درتذکر دیگر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین و تخصیص اعتبار و تسریع در اجرای پروژه دو بانده نمودن محور ارتباطی زیاران – طالقان در استان قزوین. همچنین تذکر به وزیر دادگستری: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات و حق و حقوق کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور.

- تذکر محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره به رئیس جمهور: بیمارستان الغدیر ابهر از نبود پزشک متخصص در رنج است. و همچنین به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: دلیل عدم راه‌اندازی دانشکده فنی شهرستان ابهر علیرغم اهدای مکان دانشکده توسط خیرین چیست؟

- تذکر عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک به وزیر آموزش و پرورش: تاکنون هیچ اقدامی در تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان صورت نگرفته است.

- تذکر سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه و فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم حمایت و پشتیبانی از تجار و بازرگانان کشور برای سرمایه گذاری و ارز آوری به کشور.

- تذکر عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین، خورو بیابانک به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در پرداخت مطالبات قطعه سازان به منظور جلوگیری از تعدیل نیروها

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به رئیس جمهور: در حالی که در حمایت از رسانه‌ی آزاد و آزادی بیان صحبت می‌کنید؛ دولت شما رکورددار محرمانه‌ها لقب دارد و بالاترین تعداد شکایات از مطبوعات و نمایندگان مردم از سوی شما صورت گرفته است کدام را باور کنیم. همچنین تذکر به به وزیر اقتصاد: سکوت و برخورد انفعالی شما نسبت به شرایط اقتصادی به عنوان بالاترین مقام وزارت خانه که وظیفه‌ی سامان دهی وضعیت اقتصادی کشور را دارد هیچ توجیهی ندارد. همچنین تذکر به رئیس جمهور: 4.5 میلیون جوان بیکار کار می‌خواهند یا رفع فیلتر از پیام رسان‌های خارجی.

- تذکر بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس به وزیر راه و شهرسازی: چرا راههای روستایی اهر و هریس آسفالت نمی‌شود.

- تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا اقدامی در خصوص تنظیم رابطه متقابل تحصیل با اشتغال و متناسب سازی رشته‌های تحصیلی با نقشه جامع علمی کشور نکردید.

- تذکر شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز، آذرشهرو اسکو و سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب به رئیس جمهور: صدور دستور به بانک مرکزی جهت تسریع در پرداخت  چهار هزار میلیارد تومان بر اساس مصوبه دولت به خودرو سازان برای پرداخت طلب قطعه سازان

- تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان به وزیر علوم و تحقیقات: چرا برای دستیابی به رتبه‌ی اول منطقه در علم و فناوری اقدامی نکرده‌اید. به وزیر نفت: چقدر ارز آوری و درآمدهای نفت و گاز را به منابع و سرمایه‌های زاینده اقتصادی اختصاص دادید از شرکت‌های غیر دولتی برای سرمایه گذاری اکتشاف چقدر حمایت کرده‌اید و همچنین تذکر به به وزیر اقتصاد: چرا کالاهای گوناگون در گمرک قرار دارد و ترخیص نمی‌شود یا اجازه ترخیص نمی‌دهند.

- تذکر نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا به وزیر جهاد کشاورزی: چرا کود شیمیایی برای کشاورزی به مردم فروخته نمی‌شود ولی در بازار آزاد به وفور یافت می‌شود. به رئیس جمهور: چرا نیروهای قراردادی و شرکتی تبدیل وضعیت نمی شوند. چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با تورم انجام نمی‌شود.

- تذکر ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و سهیلا جلودارزاده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اعتبار لازم در بودجه ۹۸ جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان. به وزیر کار: تخصیص اعتبار لازم در بودجه ۹۸ جهت اجرای قانون حمایت از معلولان

- تذکر محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تدوین سند ملی کار شایسته و صیانت از نیروی کار.

- تذکرمحسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: دلیل ساخت و پخش کلیپ مربوط به کشت برنج در لنجان که باعث تشویق اذهان عمومی شد چیست؟

- تذکرحیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص انتشار فیلم آب‌گیری اندک شالیزارهای بایر لنجان با طرح نادرست کاشت برنج بر اساس تحلیل ناقص و مبهم که دلایل خشکی زاینده رود را به مسائل بی‌ربط نسبت می‌دهد و موجب تشویش اذهان عمومی در فضاسازی علیه مردم شهید پرور استان اصفهان گردیده است. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: حل مشکل استخدامی آموزگاران و دبیران خرید خدمت آموزشی .

- تذکر سیدراضی نوری  نماینده شوش و دانیال به رئیس جمهور: تسریع در انجام زیرگذر چهارراه شوش – دانیال.

- تذکر شهرام کوسه غراوی  نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه، گالیکش به وزیر ارتباطات: تبدیل وضعیت و عقد قرارداد دائم با کارگزاران مراکز مخابرات روستایی./

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار