معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

رئیس‌جمهور صبح دوشنبه آتی مهمان مردم گنبدکاووس خواهند بود/ پیگیر تصویب بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی برای گنبدکاووس هستیم

1403-08-03 12:08:21
0
62
رئیس‌جمهور صبح دوشنبه آتی مهمان مردم گنبدکاووس خواهند بود/ پیگیر تصویب بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی برای گنبدکاووس هستیم
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس یکی از مطالبات چندین ساله مردم است که به صورت جدی پیگیر تصویب آن در سفر رئیس&zwnj;جمهور هستیم.</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از تسنیم، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع سفر رئیس جمهور به این شهرستان اظهارداشت: فارغ از همه نقطه نظرات مختلف که گروه‌های سیاسی و نقدهایی که در برخی از حوزه‌ها وجود دارد، باید کمک کنیم تا استقبال باشکوهی از کاروان دولت و ریاست جمهوری داشته باشیم.

وی افزود: در این چند روز خبرنگاران و فعالان فضای مجازی از پرداختن به موضوعاتی که سبب التهاب در فضای شهری می‌شود بپرهیزند و هدف ما از ظرفیت سفر رئیس جمهور به شهرستان تحقق مطالبات به حق مردم باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه این سفر می‌تواند در رفع محرومیت شرق گلستان به ویژه گنبدکاووس تاثیرگذار باشد، بیان داشت: گنبدکاووس دارای مطالبات گوناگون در حوزه‌های مختلف است. بخشی از این مطالبات به صورت مکاتبه و نامه آماده شده تا تقدیم رئیس جمهور شود و بخشی نیز در روزهای گذشته با امضاء استاندار گلستان به نهاد ریاست جمهوری ارسال شده تا جز مصوبات سفر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف ما در این شرایط اطلاع‌رسانی و دعوت از مردم در مراسم استقبال دوشنبه 24 دی ماه ساعت 8.30 صبح در استادیوم تختی است که باید در چند روز آینده به صورت مستمر اعلام شود.

کریمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان گنبدکاووس یکی از شهرستان‌های مرجع و محوری شرق استان گلستان است احداث بیمارستان 400 تختخوابی و ارائه خدمات پزشکی به این شهرستان و شهرهای شرق از مطالبات چندین ساله مردم است که مورد تائید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی است.

وی یادآور شد: تکمیل مجتمع آبرسانی فجر که سبب بهره‌مندی روستاهای بخش مرکزی و داشلی ‌برون می‌شود، تکمیل جاده ترانزیتی( نفت) که فاصله بین گنبدکاووس و اینچه‌برون را به میزان قابل توجهی کوتاه می‌کند از مطالبات مردم این شهرستان در سفر هیئت دولت و رئیس‌جمهور است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ساماندهی فاضلاب شهری که پس از 25 سال به صورت پروژه ناتمام معضلاتی را برای شهرستان به همراه داشته و احداث دانشکده پزشکی و پیراپزشکی از دیگر مطالبات ما در این سفر است.

وی افزود: پیشنهاد ما در این سفر به عنوان یک پروژه مهم برای استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس احداث راه‌آهن گنبدکاووس اینچه‌برون به شاهرود و مشهد است تا گنبدکاووس به حلقه اصلی راه‌آهن متصل شود. امید داریم در این سفر رئیس جمهور با قبول این پیشنهاد خبر خوشی را به مردم دهد.

کریمی گفت: در این سفر یک روزه در مرکز استان به صورت ویدئو کنفرانس بخشی از پروژه های شهرهای مختلف استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور که نهایی هم شده است پروژه بزرگ و مهم 40 میلیاردی مجتمع بزرگ ورزشی گنبدکاووس است که کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: هر پروژه که در این سفر افتتاح و یا کلنگ زنی شود در جدول پروژه‌های دهه فجر و 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار