نسخه چاپيارسال به دوستان با حضور معاون وزیر ارشاد انجام می‎شود

برگزاری جشنواره مد و لباس 28 بهمن در گلستان

1403-08-01 03:08:29
0
13

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس 28 بهمن ماه سال جاری با حضور شاه‎آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

 

مهری مهدوی گفت: در جشنواره مد و لباس به برگزیدگان طراح، دوزندگان، ارائه‎دهندگان مقالات برتر تقدیر می‎شود.

برگزاری همایش‎ها به جشنواره مد و لباس غنای علمی و فرهنگی می‎بخشد

وی تصریح کرد: آنچه به جشنواره مد و لباس غنای علمی و فرهنگی می‎بخشد برگزاری همایش‎ها و نشست‎های حاشیه این جشنواره است که در راستای ارتقا فرهنگی پوشش مد و لباس خانواده‎ها به تصویر کشیده می‎شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در خصوص زمان برگزاری این جشنواره در مرکز گلستان گفت: جشنواره مد و لباس از 28 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مدت یک هفته برگزار می‎شود.

مهدوی ابراز داشت: زمان بازدید از این جشنواره در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود که صبح‎ها از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها نیز از ساعت 16 تا 21 برای عموم مردم است.

برگزاری کارگاه‎ها، گفتمان‎ها، جلسات هم‎اندیشی و نشست‎های علمی تدارک شد

وی با اشاره به اینکه کمیته‎های ذیل این جشنواره تشکیل شده تصریح کرد: به لحاظ اینکه جمعیت دانشجویی و دانش‎آموزی در بهمن ماه امسال از امتحانات نیمسال خود فارغ می‎شوند تصمیم بر آن شد تا این جشنواره در بهمن ماه برگزار شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان یادآور شد: جدول زمان‎بندی و روزشمار برگزاری جشنواره مد و لباس تعیین شده و برنامه‎هایی نظیر برگزاری کارگاه‎ها، گفتمان‎ها، جلسات هم‎اندیشی و نشست‎های علمی تدارک دیده شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: دانشکده مائده فراخوان مقالات، بروشور، پوستر و موضوع را آماده کرده و در نشست آینده گزارش جمالی در این باره ارائه خواهد شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: بحث اعتباری یکی از مسائل جدی این جشنواره است که دستور آن را به زودی دریافت خواهیم کرد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار