2 حزب سیاسی شهرستان کلاله شناسنامه دار شدند

1403-06-31 06:06:08
0
46
2 حزب سیاسی شهرستان کلاله شناسنامه دار شدند
<p dir="RTL" style="direction: rtl; unicode-bidi: embed; text-align: justify;"><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 8pt;">با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان گلستان دو حزب سیاسی شهرستان کلاله با دریافت مجوز خود، به رسمیت شناخته شدند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندارکلاله در نشست با احزاب و فعالین سیاسی شهرستان کلاله با اشاره به برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با احزاب و فعالین سیاسی و راه اندازی اتاق احزاب در فرمانداری، گفت: از ابتدای حضور در شهرستان تلاش کردیم تا از ظرفیت همه تفکرات و گروههای سیاسی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: با دعوت از احزاب و فعالین سیاسی؛ ساماندهی احزاب را در دستور کار قرار داده و پتانسیل های موجود را شناسایی و از نظرات آنان در قالب شورای اندیشه ورز و گروههای راهبردی استفاده کردیم و برای کار، دست یاری به سوی همه دراز کرده ایم و خواستار تعامل برای رسیدن به نتیجه هستیم.

مدیرکل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استان هم با اشاره به تشکیل خانه احزاب استان گفت: استان گلستان یکی از پیشروترین استان ها در زمینه تعامل احزاب، گروهها و فعالین سیاسی در راستای پیشرفت و توسعه استان می باشد.

وی افزود: احزاب استان در کنار اختلافات فکری که دارند، در ایجاد فضای آرام سیاسی در سایه تعامل و گفتگو، موثرهستند.

مکتبی در ادامه شایسته سالاری را براساس معیارهای علمی و فنی، در انتصاب فرمانداران، بخشداران و مدیران علام کرد و گفت: تمام تلاش حوزه دفتر سیاسی استانداری شناسایی افراد متعهد و توانمند و معرفی آنان در پست های کلیدی در سطح استان می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه مجوز فعالیت دفتر حزب "مؤتلف اسلامی" و حزب "کارگزاران سازندگی" به نماینگان آنان تحویل داده شد.

maktabi

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار