هنرمند و کارگردان گلستانی:

فیلم قلاده های طلا بیانگر واقعیت های سال 88 است/ تشکر رهبری مهر تاییدی بر فیلم ابوالقاسم طالبی بود

1403-06-31 05:06:57
0
55
فیلم قلاده های طلا بیانگر واقعیت های سال 88 است/ تشکر رهبری مهر تاییدی بر فیلم ابوالقاسم طالبی بود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">هنرمند و کارگردان گلستانی گفت: اگر هم برخی درصدد فراموشی واقعیت های سال 88 بودند، فیلم قلاده های طلا واقعیت ها را برای آنها یادآوری کرد.</span></p>

احمد افتخاری در گفتگویی اظهار داشت: برای تهیه و ساخت فیلم ها بخصوص فیلم هایی که بازگو کننده واقعیت ها هستند، تلاش هایی زیادی از سوی دست اندرکاران فیلم انجام می شود؛ لذا اکران فیلم و پخش آن تنها بخشی از زحمات آنها را جبران خواهد کرد.

photo 2018 12 31 22 44 35

وی افزود: فیلم قلاده های طلا از جمله این فیلم ها است که با نگاهی واقع بینانه به اتفاقات سال 88، ساخته شده است که به واسطه آن اگر هم کسانی درصدد فراموشی و کمرنگ کردن واقعیت های آن سال بودند، با پخش این فیلم واقعیت ها برای آنها یاداوری شد.

هنرمند و کارگردان گلستانی تاکید کرد: فیلم قلاده های طلا از نظر ساختاری ابعاد مختلف اتفاقات سال 88 را دربرمی گیرد و به جرات می توان این اثر را بهترین اثر انقلابی که توسط ابوالقاسم طالبی ساخته شده است، دانست.

افتخاری اظهار داشت: کمتر دیده و شنیده می شود که رهبر انقلاب به دیدن مکرر یک فیلم اذعان و در راستای آن از کارگردان فیلم نیز تشکر و قدردانی می کنند؛ این برای هر کارگردان و سازنده فیلم جزو افتخارات و مهر تایید بر واقعیت های فیلم است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار