کارشناس رسانه :

فضای مجازی همه حوزه های زندگی را دربرگرفته/ هدف فضای مجازی تغییر شناخت ها و باورهاست

1403-06-31 05:06:53
0
51
فضای مجازی همه حوزه های زندگی را دربرگرفته/ هدف فضای مجازی تغییر شناخت ها و باورهاست
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مدرس فضای مجازی استان گلستان گفت: فضای مجازی همه ساحت ها و حوزه های زندگی ما بخصوص حوزه فرهنگی را دربرگرفته است.</span></p>

 مهندس میثم قرایی در جمع شرکت کنندگان همایش فرصت ها و چالش های فضای مجازی در شهرستان کلاله با بیان اینکه فضای مجازی همه حوزه های زندگی مردم بخصوص حوزه های فردی و اجتماعی ما را دربر گرفته است، گفت: رسالت رسانه مدیریت افکار و در نهایت تغییر باورهای مخاطب است .

وی افزود: عدم آگاهی خانواده ها از کارکرد ، فرصت ها و چالش های فضای مجازی و چگونگی برخورد با آن، یکی از دغدغه های خانواده ها می باشد و مسلما #سواد_رسانه_ای می تواند تا حدودی این دغدغه ها را مرتفع کند.

کارشناس فضای مجازی استان گلستان تاکید کرد: جذابیت و تنوع ، آزادی ، استقلال از زمان و مکان ، اطلاعات بیش از نیاز و همچنین ارتباط بی واسطه از ویژگی های بارز فضای مجازی است و در بمباران اطلاعات در این فضا، تمیز دادن این محتواها از جمله مهمترین مهارتهایی هست که باید به آن توجه شود.

قرایی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد زندگی ما در فضای مجازی سپری می شود، گفت: این موضوع باعث سقوط ارتباط و روابط عاطفی بین اعضای خانواده ها شده است.

IMG 6419

IMG 20181230 225654 724

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار