امام جمعه کلاله:

۹ دی باعث رسوایی چهره های "نفاق" شد/ در صورت رفع حصر، سران فتنه محاکمه شوند

1403-06-31 05:06:12
0
45
۹ دی باعث رسوایی چهره های "نفاق" شد/ در صورت رفع حصر، سران فتنه محاکمه شوند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: ۹ دی باعث رسوایی چهره های نفاق شد و باید یادآور شویم که در صورت رفع حصر، سران فتنه باید محاکمه شوند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله سفر مخفیانه "ترامپ" به عراق را مایه "ذلت" وی دانست و اظهار داشت: "عراق"سرزمین "امیرالمؤمنین (ع) است و باید شما و سربازانتان این سرزمین را ترک کنید.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: سردار سلیمانی داغ به دل شما گذاشته است.
کشیری در ادامه خطبه های خود به واقعه "۹ دی" سال ۸۸ پرداخت و گفت: "۹ دی"رسواگر"چهره های "نفاقی" بود که زمانی دم از "ولایت" و "امام خمینی (را) می زدند.
امام جمعه کلاله ادامه داد:"بسترسازی دشمن" در فتنه ۸۸، باهدف "سرنگونی نظام" بود؛ لذا آنها با همه "امکانات رسانه ای" و پشتیبانی "ضد انقلابی ها،شاهدوست ها،منافقین به "میدان" آمدند.
وی گفت: این "نظام"؛ ثمره "خون شهیدان" ، "زحمات امام خمینی (ره) و منویات "مقام معظم رهبری"است و انشاءالله "مردم"؛ با "وضو" در "۹ دی" با "تمام قوا" به "صحنه" می آیند تا ثابت کنند که "پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه" هستند.
امام جمعه کلاله با اشاره به این نکته که "حصر" مصوبه "شورای امنیت ملی" است، تاکید کرد: اگر "حصر"برداشته شود؛ باید "سران فتنه" محاکمه شوند؛ چرا که آنها ضرر "معنوی و مادی به "کشور زدند و "دشمنان" را "امیدوار" کردند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار