خبر ما بازخورد داشت:

خیزدیرهنگام نماینده شرق گلستان برای ارتباط با اصحاب رسانه/ نشستی که عکس های آن خاطره می شود!/رسانه، اهرم تبرئه از اتفاقات اخیر می شود؟

1403-06-31 05:06:33
0
108
خیزدیرهنگام نماینده شرق گلستان برای ارتباط با اصحاب رسانه/ نشستی که عکس های آن خاطره می شود!/رسانه، اهرم تبرئه از اتفاقات اخیر می شود؟
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">پس از افشای واقعیت ها از سوی این پایگاه خبری و تحلیلی و اتفاقات اخیر، نماینده شرق گلستان تصمیم به نشست رسانه ای با اصحاب رسانه حوزه خود گرفت.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، گویا پس از انتشار خبر اختلافات موجود بین این پایگاه خبری با نماینده سابق شرق گلستان و همچنین بیان واقعیت های بین این پایگاه و شهرام کوسه غراوی و عدم توجه این نماینده به درخواست های این سایت مبنی بر ارئه گزارش کار و موضع گیری در قبال مسائل کشوری و جهانی و نیز اتفاقات اخیر در حوزه این نماینده و دفاع همه جانبه وی از نماینده سراوان و به دنبال آن نارضایتی برخی از مردم و کانال های تلگرامی از اظهارات این نماینده در خصوص برخورد با کارمند وظیفه شناس قوم ترکمن، باعث این شد که نماینده شرق گلستان تصمیم به برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه بگیرد.

kalalekhabar ir 2


بیشتر بخوانید:

 تعطیلی دفتر نماینده شرق گلستان به دلیل ناکارآمدی غراوی صحت دارد+ تصاویر

اختلاف نظر سایت کلاله خبر با نماینده سابق در انتصابات مدیریتی بود/ نماینده سابق به حقانیت گفته های ما رسید+ سند


احتمالا نماینده شرق گلستان با بیان برخی از اقدامات خود در حوزه به موضوع چالشی تعطیلی دفتر خود در مینودشت که به ادعای مجتبی قره جانلو مسئول دفتر غراوی به علت ناکارمدی این نماینده در پاسخ به مطالبات مردمی تعطیل شد، خواهد پرداخت.

در کنار این موضوع یکی دیگر از مسائلی که می تواند مورد بحث این نشست خبری باشد، واکنش عجیب این نماینده و حمایت قاطع وی از نماینده سراوان در قبال کارمند وظیفه شناس قوم ترکمن در گمرک است که بازخورد های مختلفی برای این نماینده داشت؛ مسلما انتظار مردمی که به نمایندگان رای می دهند، دفاع نمایندگان از حق آنها است و مسلما این کارمند نیز یکی از مردم است که باید در قبال توهین این نماینده(با توجه به فیلم منتشر شده) از وی دفاع می شد نه از نماینده ای که طوفان آن را جابجا نمی کند!

 kalalekhabar ir 4

kalalekhabar ir 3

kalalekhabar ir 1

فارغ از اینکه شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در این جلسه در قابل اخبار و بیان واقعیت ها از سوی این سایت(کلاله خبر) چه واکنشی نشان خواهد داد، این نشست را می توان نشستی توجیهی و اهرم تبرئه در قبال اتفاقات اخیر دانست و یقینا بیان گزارش کار بصورت شفاهی و بدون ارائه مستندات نمی تواند سندی معتبر محسوب شود.

اما تصاویری که از این نشست منتشر می شود، می تواند علاوه بر خاطره انگیز بودن جنبه های سیاسی و تبلیغاتی نیز به خود بگیرد.

در پایان می طلبد که این نماینده در قابل شایعه یا واقعیت حضور خود در دور بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گنبد نیز اظهار نظر کند تا مردم بدانند که با خود و انتخاب دور قبل خود چند، چند هستند. 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار