فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

سرقت نافرجام بانک در بندرگز/ دستگیری 2 ساعته سارق به عنف در گنبدگاووس

1403-08-01 11:08:41
0
13
سرقت نافرجام بانک در بندرگز/ دستگیری 2 ساعته سارق به عنف در گنبدگاووس
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده انتظامی گلستان از وقوع سرقت نافرجام در بندرگز خبر داد و گفت: متهم سابقه سرقت از بانک و خرید و فروش سلاح غیرمجاز را در پرونده خود دارد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، علی‌اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: ساعت سه بامداد روز گذشته فردی در شهرستان بندرگز در حال برش قفل یکی از بانک‌های بندرگز بود که مردم پس از شنیدن صداهای مشکوک، موضوع را به پلیس 110 گزارش کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم گشت پلیس 110 درکمترین زمان ممکن به محل رسیده و بانک را محاصره کرد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: متهم پس از حضور پلیس خود را در قسمتی مخفی کرده اما زمانی که خود را در محاصره پلیس دید، توسط ماموران دستگیر شد.

جاویدان گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم سابقه خرید و فروش سلاح غیرمجاز و سرقت از دو بانک را در پرونده دارد.

وی به وقوع سرقت به عنف در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: این سرقت به عنف روز گذشته در گنبدکاووس رخ داد که در کمتر از دو ساعت فرد سارق شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این پرونده، جوان 23 ساله با تهدید شوکر، راننده خودروی تیبا را از خودرو خارج و خودرو را به سرقت برد.

جاویدان گفت: پس از وقوع سرقت، مالک خودرو موضوع را به پلیس 110 گزارش کرده که فرد سارق همراه خودروی سرقتی در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم سابقه‌دار بوده و مواد مخدر صنعتی مصرف می‌کرده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار