امام جمعه کلاله:

نفرت جهانیان از یهودیان نشان از نابودی آنها است/ گفته شد که به موضوع کودهای تقلبی ورود نکنم، وجدانم راضی نشد

1403-06-31 08:06:18
0
42
نفرت جهانیان از یهودیان نشان از نابودی آنها است/ گفته شد که به موضوع کودهای تقلبی ورود نکنم، وجدانم راضی نشد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه شهرستان کلاله گفت: خصلت نژاد پرستان&nbsp; و متحاوزگرانه یهودیان&nbsp; و نفرت جهانیان و حتی سران آمریکا از آنها، نشانه نابودی آنها است.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله  با ستمکار شناختن ترامپ و حکومت امریکا، تاکید کرد: باید در همه جنبه های زندگی و اجتماعی عدالت محور بود چرا که روزی خداوند ستمگران را خار و ذلیل خواهد کرد.

وی با اشاره در لفافه به کشف کود های تقلبی در شهرستان کلاله، گفت: با وجود اینکه تاکید شده در این خصوص اظهار نظر نکنم، وجدان راضی نمی شود که این موضوع را به اطلاع مردم نرسانم.
وی افزود: ما بر سفره شهدا نشسته ایم و مسئولین باید این موضوع را بدانند و در خدمت به مردم تلاش کنند؛ نه اینکه مردم برای دیدن یک مسئول مراحل تشریفاتی مختلف را طی کنند.
امام جمعه کلاله تاکید کرد: در اجرای عدالت باید از باند و باند بازی و رابطه ها دوری کرد و باید ادارات و قوه قضاییه طوری باشد که ستمگران به سزای اعمال خود برسند و ستم دیدگان امیدوار شوند.
کشیری گفت: خصلت نژاد پرستان  و متحاوزگرانه یهودیان  و نفرت جهانیان و حتی سران آمریکا از آنها، نشانه نابودی آنها است.
وی با تاسف خوردن از سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، تصریح کرد: متاسفانه وقتی فلیسطینی ها از حق سرزمینی خود دفاع می کنند، در سازمان ملل اسرائیل اعتراض می کند و از دیدگاه آمریکا فلسطین تروریست می شود و یهودیان مظلوم جهان!.
وی با بیان اینکه برای کنترل گرانی ها مدیریتی وجود ندارد، گفت: گرانی ها به علت عدم مدیریت و نظارت کافی است و این گرانی ها امان مردم را بریده است.
امام جمعه کلاله اظهار داشت: وقتی توانایی ندارید، نیروها و ارگان های نظامی مجبور هستند جور شما را بکشند و در مرتفع کردن دغدغه های مردمی رهبری همه باید در کنار هم باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار