فرماندار شهرستان مراوه تپه :

اشتغال ازاولویت کاری فرمانداری است

1403-06-31 07:06:53
0
54
اشتغال ازاولویت کاری فرمانداری است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار مراوه تپه موضوع اشتغال این شهرستان را از اولویت های کاری خود اعلام کرد و روند ایجاد اشتغال در این شهرستان را رضایت بخش دانست.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، یازمراد کوسه غراوی در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه ضمن عدم رضایت خود از پبشرفت کاری کارگروه اشتغال، افزود: با توجه به عدم وجود فضاهای اشتغال در این شهرستان، ایجاد اشتغال از طرف این کارگروه و بانکها در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با تذکر جدی و ضرورت جدیت در این امر افزود: در اولین فرصت با برگزاری جلسه اضطراری با مدیران بانکهاجهت شفاف سازی نقش انها در ایجاد اشتغال برنامه ریزی نموده و اگر لازم باشد تا سر انجام رسیدن کارگروه اشتغال هر روز جلسه برگزار خواهم نمود.

فرماندار مراوه تپه در ادامه به منظور اطلاع از وضعیت پروژه های این شهرستان گفت: مدیران در اسرع وقت گزارشی از اعتبارات تخصیصی و پیشرفت فیزیکی پروژه های خود ارائه دهند.

وی به منظور کسب اطلاع از مشکلات موجود در روستاها و همچنین وضعیت عملکرد دستگاهها خواستار ارائه گزارش توسط۲ تن از دهیاران از بخش های مختلف این شهرستان، در جلسه بعدی شورای اداری شد.

وی در پایان متذکر شد: همانطور که در جلسات قبلی هم عرض کردم باید زمینه حضور حداکثری مردم در مراسم ۹دی و دهه مبارک فجر را فراهم شود./عطابردی خانی

maraveh eshteghal

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار