آقای اکبری ! خاتمی هیچوقت توهین نمی کرد

توضیحات مسئول بازرسی استانداری گلستان در خصوص شکایت از یک ادمین تلگرامی / تا بحال سابقه نداشته مصوبه قرارگاه امنیتی برگردد

1403-06-31 09:06:40
0
39
توضیحات مسئول بازرسی استانداری گلستان در خصوص شکایت از یک ادمین تلگرامی / تا بحال سابقه نداشته مصوبه قرارگاه امنیتی برگردد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">مسئول بازرسی استانداری گلستان در خصوص شکایت استانداری از ادمین یک کانال تلگرامی توضیحاتی را ارئه کرد .</span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، سید خالق سجادی ظهر امروز شنبه 17 آذرماه در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : یکی از کانال های تلگرامی قبل از ورود استاندار فعلی و آغاز بکار وی در استان حرفهای زیادی را پشت سر مناف هاشمی نوشت ، بنده به ادمین این کانال زنگ زدم و گفتم که انتقاد بکنید اما دروغ ننویسید ، اینکه می گویید معاون "قالیباف" بوده یعنی چه ، سیاست یعنی تاکتیک ، در انتخابات مجلس ششم اقای مطهری و احمدی نژاد در یک لیست بوده اند اما الان کجا ایستاده اند ؟

بعید است استانداری مصوبه قرارگاه امنیتی را وتو کند

سجادی در خصوص شکایت استانداری از ادمین این کانال افزود : این موضوع مصوبه "قرارگاه امنیتی" استان است که شامل دستگاههای مختلف بوده و آقای استاندار نیز یکی از اعضای آن است به عنوان رئیس شورای تامین ، هر چند استاندار اختیار دارد وتو کند اما تا به حال در سطح ملی ، استانی و شهرستانی هیچوقت چنین اتفاقی رخ نداده که استانداری بر خلاف مصوبه کارگروه عمل کند چون این دستگاه ها باید اقدام کنند ضمن اینکه اگر وتو کند شخصا باید عواقب و مسئولیت این کار را بپذیرد .

وی با بین اینکه هیچکس با آزادی بیان و انتقاد مخالف نیست ، تاکید کرد : اتفاقا باید فضا برای رسانه ها و گفت و گوی مسالمت آمیز و سازنده باز باشد و نقد ها گفته شود و نکاتی که باعث پیشرفت و توسعه استان می شود به مسئولان گوشزد شود و استاندار استقبال هم می کند اما هیچکس توهین و تخریب و دروغگویی را نمی پذیرد .

آقای اکبری ؛ این آقا نقد سازنده بکند نه توهین !

مسئول بازرسی استانداری گلستان در پاسخ به توییت "مجتبی اکبری" یکی از مدیران جمعیت هلال احمر بیان داشت : دوست خوبم ، جناب آقای اکبری ، شما که می گویید شعار ازادی بیان و زنده باد مخالف من ، این آقا هم نقد سازنده بکند ما موظف به پاسخگویی هستیم .

سجادی در ادامه خاطر نشان کرد : یک روز می نویسند استاندار پسرخاله اش را گذاشت مدیر کل و فردا تکذیب می کنند ، چند نفر خبر دوم را باور می کنند در حالیکه خبر تخریبی اول همه جا پخش شده است ، راجع به آقای توان به دروغ نوشت که سجادی می خواهد او را معاون مدیر کل بکند ، راجع به حسینی فرماندار آزادشهر به دروغ نوشت که او پسرخاله استاندار است در حالیکه استاندار اصلا خاله ندارد و حسینی نیز اهل چالوس است .

استاندار بیکار نیست هر روز یک دروغ بنویسید تکذیب کند

وی یادآور شد : به این فرد می گوییم چرا این دروغ ها را می نویسی ، می گوید اگر دروغ است تکذیب کنید ، می گوییم برادر من ، استاندار بیکار نیست که شما هر روز یک دروغ بنویسید و ما هر روز تکذیب کنیم .

سجادی در خصوص شبهاتی در خصوص اینکه مناف هاشمی برای رزومه سازی به گلستان آمده ، گفت : مناف هاشمی خدمت به مردم شریف گلستان را مایه آبرو و عزت خود می داند اما  برای رزومه سازی به گلستان نیامده است ، اگر شاعری و محمودزاده بعد از رفتن از استان گلستان معاون وزیر شدند ، مناف هاشمی قبل از اینکه به گلستان بیاید معاون وزیر ورزش و جوانان بود ، همچنین او معاون برنامه ریزی شهرداری تهران بود که با 15 میلیون جمعیت در مقابل 1 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت استان گلستان و همچنین حجم نقدینگی و بودجه بالای 20 هزار میلیاردی شهرداری تهران در مقابل بودجه 300 میلیاردی استان ، اصلا قابل قیاس نیست .

مناف هاشمی قرار بر استانداری اش باشد در گلستان می ماند

این مقام مسئول در خصوص جابجایی سید مناف هاشمی نیز توضیح داد : یک نکته را به طور قطعی بگویم که اگر قرار باشد مناف هاشمی استاندار باشد قطعا گلستان را انتخاب خواهد کرد ، او در روند جابجایی استانداران در ماههای اخیر چند پیشنهاد از استانهای درجه یک از جمله مازندران داشت اما همه را رد کرد ، هاشمی قبلا هم در مصاحبه هایش گفته در خدمت مردم استان است اما قرار نیست یک عده هر روز یک چیزی بنویسند و او را برای جایی کاندیدا کنند و او هم تکذیب کند .

سجادی اضافه کرد : استاندار گلستان فقط برای شهرداری تهران و وزارت که تصمیم نظام است و از عهده شخص وی نیز خارج است ، حاضر بود جابجا شود که این هم امری طبیعی است ، هیات دولت از اسلامی استاندار مازندران خواست وزیر راه و شهرسازی شود و او هم قبول کرد ، این موارد کاملا در کشور امری عادی به شمار می رود .

وی در ادامه به ماجرای خودش اشاره کرد و گفت : راجع به من نوشتند که سجادی هم فامیل استاندار است و با رابطه به گلستان آمده در حالیکه من از سال 74 که کارمند اداره بازرسی و بازرگانی گرگان بودم ، زمانی که هنوز گلستان جزو مازندران بود ، در گرگان زندگی می کردم و در سال 78 وقتی اولین ازمون استخدامی استانداری گلستان برگزار شد من جزو اولین قبولی ها بودم ، در سال 83 زمان استانداری هاشم مهیمنی رئیس گروه تولیدی شدم و در سال 86 نیز در زمان استانداری محمودزاده معاون مدیر کل امور اقتصادی بودم و در سال 94 نیز فرماندار بهشهر شدم .

ربیعی به من زنگ زد و گفت برگرد

مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان ادامه داد : هنوز چهار ماه بعد از رفتن من به فرمانداری بهشهر نشده بود که محمود ربیعی معاون اقتصادی استانداری که قبلتر نیز بارها به من زنگ زده بود و خواستار بازگشت من به حوزه اقتصادی بود ، به من گفت که برگرد و بیا بخش اشتغال و سرمایه گذاری را فعال کن ، حالا منی که از سال 74 تا الان در گرگان زندگی کردم ، فرزندانم اینجا به دنیا آمدند ، مدرسه و دانشگاه رفتند و خودم استخدام استانداری هستم ، چطور می گویید که به دلیل رابطه فامیلی با مناف هاشمی آمده است .

قومیت گرایی گلستان را عقب مانده نگه داشته است

سجادی تصریح کرد : متاسفانه قومیت گرایی استان گلستان را دچار عقب ماندگی کرده است ، امروز شاهدیم که با وجود پرسپولیسی های دو آتیشه ای چون علی دایی ، مهدوی کیا ، پروین و ... مدیران این تیم برانکو را سرمربی این تیم گذاشته اند، چون می خواهند از تجارب فنی و تخصص مدیریتی وی استفاده کنند پس ما مدام بر طبل بومی و غیر بومی نکوبیم ، به دنبال استفاده از تخصص ها باشیم تا کاری برای مردم استان بشود ، مگر همین صالحی استاندار خراسان شمالی و سرپرست استانداری مازندران نبود ، پس مردم این استانها نیز او را متهم به کم کاری و ... کنند ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم بچه علی اباد کتول است و موارد دیگر ، این چه منطقی است که این افراد دارند و باعث عفب ماندگی استان شده است .

وی در پایان گفت : استانداری طرفدار ایجاد محدودیت برای رسانه ها نیست اما وقتی کسی که کار را به هتک حرمت کشانده چه باید کرد ؟ تجربه بخشش و دلسوزی نیز جواب نداده و در موارد گذشته باید بگویم که به مراتب بدتر هم شده است ، بنظرم باید مرز توهین و تخریب با نقد مشخص باشد .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار