رئیس اداره آب کلاله:

یک حلقه چاه آب شرب کلاله از مدار خارج شد/ بزودی مشکلات مرتفع می شود

1403-06-31 09:06:27
0
43
یک حلقه چاه آب شرب کلاله از مدار خارج شد/ بزودی مشکلات مرتفع می شود
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">رئیس اداره آب شهرستان کلاله گفت: یک حلقه چاه دیگر شهر کلاله به علت سوختن پمپ، از مدار شبکه آبرسانی شهر خارج شد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، قطعی مکرر آب شرب برخی مناطق شهر کلاله من جمله شهرک امام حسین(ع) و امام علی(ع) باعث گلایه برخی از شهروندان نسبت به این موضوع شده است.

در این راستا با مصطفی لو گفتگویی داشتیم و وی اظهار داشت: متاسفانه در کنار حلقه چاهی که به علت ریزش از مدار خارج شده بود، امروز نیز شاهد سوختن پمپ چاه منطقه اسحاق فولادی این شهر بودیم که مشکلات جدیدی برای ما ایجاد کرد.
وی افزود: پمپ مورد نیاز با قیمت ۴۵ میلیون تومان خریداری شد و فردا با نصب آن، این حلقه چاه به مدار شبکه آبرسانی شهر کلاله بر می گردد.
رئیس اداره آب کلاله گفت: مراحل پایانی تعمیر حلقه چاهی که ریزش کرده بود نیز در حال انجام است و پس از زلال شدن آب، این چاه نیز طی دو روز آینده به مدار برمی گردد.
مصطفی لو تاکید کرد: مراحل پایانی حلقه چاه جدید حفر شده نیز در حال انجام است و با نصب تجهیزات لازم، این چاه جایگزین حلقه چاه ریزش کرده خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار