اخبار کوتاه استان گلستان:

معرفی فرماندار مینودشت/ نمایشگاه تازه های مد و لباس در گرگان

1403-06-29 03:06:58
0
102

معرفی فرماندار جدید مینودشت، کشف مواد محترقه در گنبد، نمایشگاه تازه های مد و لباس، آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه منابع آب در مراوه تپه و افزایش خودباوری با اعمال تحریمها از جمله عناوین اخبار کوتاه گلستان است.

 

به گزارش کلاله خبر،در آیینی پیش از ظهر سه شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان  "مصیب عنّابستانی" به عنوان فرماندار جدید شهرستان مینودشت معارفه شد و از زحمات هفت ساله محمد عجم در پست فرماندار این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این جلسه طی سخنانی گفت : امروز هرچه داریم به دلیل خود باوری و مردم باوری است که حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران اسلامی آموخت و این باورها برگرفته از دین مبین اسلام است.
 
علیرضا جمشیدی ادامه داد : پیامد انقلاب اسلامی ما پدید آمدن ارزشهایی بود که در دوران ستمشاهی رنگ باخته بود و با پیروزی انقلاب اسلامی که خودش یک ارزش به شمار می رود کشور به اوج اقتدار و سرافرازی در جهان رسید.
 
وی تصریح کرد :  حال که 34 سال از عمر پربرکت این انقلاب ارزشمند می گذرد این اقتدار و سربلندی روز به روز افزایش یافته و نظام اسلامی ما تبدیل به الگوی استکبار ستیزی در جهان شده است.
 
کشف 4800 عدد مواد محترقه در گنبدکاووس
 
فرمانده انتظامی گنبدکاووس استان گلستان از کشف 4800 عدد مواد محترقه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این شهر خبر داد.

سرهنگ محمد علی عسگری گفت: گزارشی از طریق منابع خبری در اختیار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهر قرار گرفت که مأموران را از خرید و فروش و توزیع موادمحترقه در بین نوجوانان و جوانان توسط یکی از عاملان توزیع مواد محترقه با خبر ساخت.
 
وی افزود: در پی کسب این خبر بلافاصله تیمی از مأموران به بررسی موضوع پرداختند و با اطمینان از صحت موضوع و اخذ مجوز از مقام قضایی ضمن هماهنگی با مأموران یگان امداد این شهر در بازرسی از منزل مرد مورد نظر 4800 عدد انواع موادمحترقه کشف کردند.

تازه های مانتو و چادر در نمایشگاه مد لباس گلستان ارائه می شود
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تازه های مانتو و چادر در نمایشگاه مد لباس گلستان از 25 بهمن ماه به نمایش عموم گذاشته می شود.

غلام رضا منتظری با اعلام این خبر گفت: جشنواره مد لباس 25 بهمن ماه در گرگان برگزار خواهد شد و این جشنواره برای اولین بار توسط وزارت فرهنگ و ارشاد در مقیاس ملی برگزار شده و استان گلستان به عنوان نخستین استان به برگزاری این جشنواره مبادرت می کند.وی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش نمایشگاهی و تولیدات ملی است.

منتظری تصریح کرد: در بخش تولیدات ملی 110 مانتو و چادر به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد رسیده که 50 اثر برای نمایش در استان انتخاب شده تا در معرض دید تولید کنندگان و علاقه مندان قرار گیرد.

آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه در مراوه تپه

رئیس اداره منابع آب شهرستانهای کلاله و مراوه تپه  گفت: از  پروژه هایی که در ایام مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 1858 میلیون ریال در شهرستان مراوه تپه مورد بهره برداری  قرار گرفت می توان به لایروبی حوضه اترک و دیواره سازی و ساماندهی رودخانه ساری سودر بخش مهندسی رودخانه ها اشاره کرد.

حسین ثابتی در ادامه افزود: دیواره سازی رودخانه ساری سو ( بالادست عرب قره حاجی)، دیواره سازی مسیل های فرق سر و قرقجیق، دیواره سازی رودخانه ساری سو ( عرب قره حاجی)، دیواره سازی مسیل گوگ دره، دیواره سازی رودخانه ساری سو ( کریم ایشان)، لایروبی  و ساماندهی رودخانه اترک و سرشاخه ها، لایروبی و ساماندهی رودخانه  ساری سو و لایروبی و ترمیم ایستگاه پمپاز قره گل تخت وسط از 8 پروژه ای هستند که عملیات اجرایی آنها  با اعتباری بالغ بر 6800 میلیون ریال در بخش مهندسی رودخانه ها در دهه مبارک فجر امسال آغاز گردید.

افزایش فشار و تحریم ها سبب خود باوری بیشتر ما خواهد شد
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه کشور ما 34 سال است که در تحریم بسر می برد گفت : موضوع تحریمها موضوع جدیدی نیست و دشمن باید بداند که هرچه فشار تحریمها را بیشتر کند عزم و اراده و خودباوری ملت ما را بیشتر خواهد کرد و ما موفق تر خواهیم بود.
 
علیرضا جمشیدی اظهار داشت : امروز عصر مبارزه جدی بین دو تفکر لیبرالی به سرکردگی امریکا و تفکر اسلامی به پرچمداری ایران اسلامی است که این تقابل و مبارزه در تمامی صحنه ها آشکار و مشهود است.

وی افزود : در میان این تقابل دو سویه ، آن اندیشه و تفکری پیروز میدان خواهد بود که منطقی قوی تر و سخنی به حق تر داشته و ویژگی عدالتخواهی و استکبار ستیزی اش سرآمد همه ویژگی هایش باشد که ملت ما و نظام ما تمام این ویژگیها را دارند و ما با اسلامی که مبتنی بر عقلانیت ، معنویت و عدالت است در مقابل جهان کفر ایستاده ایم و به این ایستادگیمان افتخار می کنیم./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار