کلید واژه اولین بانوی ترکمن هم جواب نداد

دختر نماینده شرق گلستان خلبان شد!/ هشتک "ژن_خوب" واکنش فضای مجازی به این موضوع

1403-06-31 09:06:27
0
45
دختر نماینده شرق گلستان خلبان شد!/ هشتک "ژن_خوب" واکنش فضای مجازی به این موضوع
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">کلید واژه اولین بانوی ترکمن هم باعث فروکش واکنش ها نسبت به خبر خلبان شدن دختر نماینده شرق گلستان نشد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته شاهد انتشار تصاویر از جیران غراوی دختر نماینده شرق گلستان به همراه خبر خلبان شدن وی در فضای مجازی بودیم که در نوع خود با واکنش های مختلفی همراه شد.

kalalekhabar ir 3

برخی کانال های تلگرامی با بیان خلبان شدن اولین بانوی ترکمن با کلید واژه "اولین بانوی ترکمن" با احساسی کردن جو، درصدد فروکش کردن واکنش ها نسبت به خبر برآمدند که این کلید واژه نیز مانع واکنش ها نشد.

کانال های تلگرامی با هشتک "ژن_خوب" به این موضوع واکنش نشان دادند و همچنین در گروه های تلگرامی شهرستان نیز شاهد بحث و جدل اعضا در این خصوص بودیم.

kalalekhabar ir 5

kalalekhabar ir 6

kalalekhabar ir 7

kalalekhabar ir 4

براساس خبر سال 89 سایت تبیان هزینه آموزش خلبانی در این سال 25 میلیون تومان بوده است و مسلما غراوی در سال 97 در این زمینه هزینه ای چندین برابری مبلغ یاد شده کرده است و این در حالی است که همین نماینده در مصاحبه با سایت فارس دریافت حقوق و مزایای 30 میلیون تومانی از مجلس را کم دانسته است!.

kalalekhabar ir 8

kalalekhabar ir 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار