امام جمعه کلاله:

گرانی ها برای قشر ضعیف دردناک است/ عاملان توزیع و تولید کودهای تقلبی محاکمه شوند/ از قطع اب در کلاله گلایه مندم/ از این نمایندگان راضی نیستم

1403-06-31 11:06:18
0
40
گرانی ها برای قشر ضعیف دردناک است/ عاملان توزیع و تولید کودهای تقلبی محاکمه شوند/ از قطع اب در کلاله گلایه مندم/ از این نمایندگان راضی نیستم
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله"گرانی"ها در جامعه برای "قشر ضعیف" دردناک قلمداد کرد و گفت: چه ضرورتی دارد که از هم اکنون اعلام شود که سال آینده "۲۰ درصد" به "حقوق کارمندان" اضافه می شود؟.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری با بیان اینکه "کشور"؛ با کار "جهادی" و "برنانه ریزی" درست پیشرفت می کند. در خطبه های نماز شهرستان کلاله گفت:باید "مجاهدانه" برای "مردم" کار کرد.

امام جمعه کلاله "گرانی"ها در جامعه رای "قشر ضعیف" دردناک قلمداد کرد و گفت: چه ضرورتی دارد؛ از هم اکنون اعلام شود؛ سال آینده "۲۰ درصد" به "حقوق کارمندان" اضافه می شود.
کشیری ادامه داد: قیمت "نان" طوری افزایش یافته است که "نانوا"و مردم"را برای "وجه"نامناسب رودرروی یکدیگر قرار می دهد؛ از مسئولین می خواهم تا با "تدبیر" این مشکل را برطرف کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری با اشاره به کشف ضبط ۵۰ کود تقلبی در کلاله اظهار داشت: کسانی که با تولید و توزیع این کودها به "مزارع" و "سلامت مردم" آسیب می زنند؛ باید توسط مسئولین مربوطه بازخواست و توسط "قوه قضائیه" محاکمه و "مجازات" شوند.
امام جمعه کلاله با اعلام این موضوع که "تریبون نماز جمعه" متعلق به مردم است؛ گفت: ما وظیفه داریم مشکلات مردم را در این تریبون اعلام کنیم؛ مدیری چندین میلیون برای اتاقش خرج می کند و نتیجه ان این می شود که "کار"های مردم و "حقوق" زیر مجموعه اش عقب می افتد.
وی گفت: شما مردم هم مقصرید؛ چرا که بی تفاوت هستید. کشیری در ادامه از کمبود "آب شرب" در برخی مناطق شهری گلایه کرد و گفت: بصورت موقت تا حل اساسی کمبود، "آب شرب" را در سطح شهر جیره بندی کنید.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت "آیت الله مدرس" اظهار داشت:من از این مجلس رضایت ندارم، نماینده باید همانند شهید مدرس "مجاهد، آزادمرد، استبداد ستیز، مبارز" باشد؛ آیا نمایندگان مجلس به میزان صدها میلیون هزینه برای ورود به مجلس؛ برای "مردم" کار کرده اند!؟
کشیری گریزی به سفر "بن سلمان" به کشورهای مسلمان کردو گفت: "مردم" این کشورها با برخورد مناسب شأن این "قاتل" از او استقبال کردند!
وی در خطبه اول نماز با توصیه نمازگزاران به "تقوا"ی الهی گفت: "حرص ، کبر و حسد" سه رذیله اخلاقی است که در صورت گرفتار شدن موجب "نابودی و تباهی" آدمی می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار