سردار معروفی:

بیمارستان صحرایی 3 روز به مردم کرند خدمات دهی می کند/ کرند تحت هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار دارد+ فیلم

1403-07-09 03:07:32
0
47
بیمارستان صحرایی 3 روز به مردم کرند خدمات دهی می کند/ کرند تحت هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار دارد+ فیلم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: مردم منطقه مرزی کرند شهرستان گنبد کاووس به مدت سه روز از خدمات رایگان بیمارستان صحرایی بهره مند می شوند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، سردار حسین معروفی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: رسالت بسیج و سپاه خدمات دهی صادقانه به مردم در همه عرصه ها است.

وی افزود: خدمات دهی در قالب بیمارستان صحرایی ماموریت ذاتی سپاه نیست بلکه رسالت پاسداری است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: فلسفه وجودی بسیج مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن است و ما، از مردم، با مردم و برای مردم هستیم.

سردار معروفی گفت: امروز دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و باید در مقابل این هدف گذاری دشمن، جامعه را امیدورار کنیم.

سردار معروفی اشاره ای به پروژه های سپاه در منطقه مرزی کرند داشت و تصریح کرد: منطقه کرند هدف قرارگاه پیشرفت و ابادانی قرار گرفته است و ما در 5 عرصه در این منطقه خدمات دهی می کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر خدمات قبلی سپاه در این منطقه، ساخت دو مدرسه، دو مسجد و ساخت جایگاه ذخیره آب برای دام ها از جمله پروژه هایی است که درکرند دنبال می شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: بیمارستان صحرایی بصورت جهادی و رایگان طی سه روز به مردم منطقه یاد شده خدمات دهی می کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار