فرماندار کلاله:

تلاش برای وحدت درسی است که پیامبر اسلام به مسلمانان آموخت

1403-06-31 11:06:29
0
44
تلاش برای وحدت درسی است که پیامبر اسلام به مسلمانان آموخت
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرماندار کلاله با بیان اینکه تلاش برای وحدت درسی است؛ که پیامبر اسلام به مسلمانان آموخت، گفت: علمای دین در ایجاد و تقویت وحدت پیشرو هستند.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، محمد حمیدی در همایش انقلاب اسلامی؛ وحدت دینی، وفاق ملی در جمع علمای شیعه و سنی کلاله با بیان این سخن گفت:علمای دین در ایجاد و تقویت وحدت پیشرو هستند؛ لذا آنها در طی سال های گذشته به ما آموخته اند؛ رمز بقای انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه و اتحاد امت است.

وی تلاش برای حفظ وحدت اسلامی را رسالت مهم عالمان دین دانست و تاکید کرد: وحدت تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل هر گونه توطئه و اختلاف است و این مهم سبب غلبه مسلمانان بر توطعه دشمن‌ و استکبار می‌شود.

نماینده عالی دولت در پایان‌سخنان خود گفت:در آستانه جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و نقش رهبری الهی امام راحل و همچنین منویات مقام معظم رهبری در این زمینه از جمله عوامل‌محوری در شکل‌گیری وحدت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این همایش گفت: امروز علمای دین بعنوان وارثان مسیر پیامبر رحمت باید در مقابل دشمن با تأکید بر مشترکات به معرفی رسول مهربانی ها بپردازیم.

خیرخواه تصریح کرد:دشمن با تمام توان وارد مبارزه با اسلام شده است؛ لذا علما باید با رفتن به دل جامعه و ایجاد ارتباط با مردم بر تقویت وحدت و همدلی بکوشیم؛ تا فردا در نزد پیامبر شرمنده نباشیم.

آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی هم گفت: وحدت به کشور قدرت، شوکت، عزت و امنیت به کشور می دهد.
وی افزود: عالمان دین باید با تقوای الهی  و گسترش محبت مردم را به اتحاد‌ در مقابل دشمنان راهنمایی کنند.

آخوند آدینه امام جمعه پیشکمر نیز گفت:دشمنان هر روز نقشه تفرقه مسلمانان را ترسیم می کنند؛ لذا هوشیاری سکانداران دین در راهنمایی مردم و تأکید بر وحدت راه پیروزی را برای آنها می گشایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور رئیس تبلیغات اسلامی کلاله هم گفت: پیامبر فرمود مسلمانان برادرند و ما عالمان دین نیز بعنوان مروجان آموزه های دینی و پیروان رسول الله (ص) باید در مسیر پیامبر خدا گام برداریم و بر وحدت تأکید کنیم.

{gallery}shahrestan/farhangi2/vahdat_basij/vefagh{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار