فرمانده سپاه کلاله:

بسیج آماده خدمت رسانی در همه عرصه به مردم می باشد/ وحدت مسلمین خاری در چشم دشمنان است

1403-06-31 11:06:26
0
52
بسیج آماده خدمت رسانی در همه عرصه به مردم می باشد/ وحدت مسلمین خاری در چشم دشمنان است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">فرمانده سپاه کلاله گفت: بسیج به حدی از توانایی رسیده است که این نیروی خدوم مردمی، آماده خدمت رسانی در همه عرصه ها است.</span></p>

سرهنگ پاسدار محمود بیات در گفتگویی ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت، اظهار داشت: بسیج به حدی از توانایی رسیده است که این نیروی خدوم مردمی، آماده خدمت رسانی در همه عرصه ها است.

وی افزود: بسیج نشان داده که در هر عرصه ای ورود کند، پیشرو در آن زمینه است و نمونه های زیادی برای اثبات ادعای ما وجود دارد.
وی با اشاره به هفته بسیج گفت: در این هفته برنامه های متعدد و متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود که اهم این برنامه ها افتتاح و تحویل خانه نیازمندان، برگزاری یادواره های شهدا، پروژه های اقتصاد مقاومتی و تجمع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر است.
فرمانده سپاه کلاله به هفته وحدت نیز پرداخت و گفت: وحدت بین مسلمین کلید خنثی سازی توطئه های دشمن است.
بیات با بیان اینکه استان گلستان و بخصوص شهرستان کلاله مهد قومیت های مختلف است، تصریح کرد: با توجه به وجود تنوع قومیتی در این استان، شاهد زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت مردم در کنار هم هستیم و این وحدت خاری در چشم دشمنان نظام است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار