امام جمعه کلاله:

نمایندگان نحوه هزینه ی اعتبارات میلیاردی نزد خود را برای مردم شفاف سازی کنند/ مسئولین و نمایندگان در خصوص FATF به توصیه های علما توجه کنند

1403-07-01 01:07:35
0
39
نمایندگان نحوه هزینه ی اعتبارات میلیاردی نزد خود را برای مردم شفاف سازی کنند/ مسئولین و نمایندگان در خصوص FATF به توصیه های علما توجه کنند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt; font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">امام جمعه کلاله گفت: شنیده می شود گاهی اعتبارات چندین میلیاردی برای مناطق مختلف کشور در اختیار نمایندگان مجلس قرار می گیرد ؛ خوب است مردم بدانند این اعتبارات کی و چگونه هزینه می شود.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در خطبه های نماز این هفته شهرستان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی به ویژگی های شرایط ظهور امام زمان (عج) پرداخت و اظهار داشت: تفکر "نشستن" و فقط "دعا" برای ظهور , تفکری نادرست است ؛ لذا باید زمینه و بستر ظهور امام حجت (عج) فراهم شود.
کشیری در ادامه با تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: همه باید تلاش کنیم "جامعه " آماده ی پذیرش "ظهور " حضرت مهدی (عج) شود.
امام جمعه کلاله با اشاره به میلاد پیامبر اسلام (ص) گفت : "هفته وحدت" , تجلی نمایش "انسجام" و" همدلی" بین امت اسلام و تاکید بر مشترکات برای مقابله با دشمنان اسلام می باشد.
وی گفت : امروز رژیم صهیونیستی از جدایی های امت اسلام سوء استفاده می کند و بر فلسطینیان ظلم و ستم و جنایت روا می دارد.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری در مورد شرایط روز جامعه هم اظهار داشت: مسئولین و نمایندگان مجلس باید با استفاده از نظر کارشناسان خبره حوزه و دانشگاه، قوانین و لوایح پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده و سپس تصمیم گیری کنند. کشیری تاکید کرد : در مورد لوایح" FATF" نظرات علما و مراجع هم مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه کلاله در ادامه نگاهی به توزیع اعتبارات دولتی هم داشت و گفت : شنیده می شود گاهی اعتبارات چندین میلیاردی برای مناطق مختلف کشور در اختیار نمایندگان مجلس قرار می گیرد ؛ خوب است مردم بدانند این اعتبارات کی و چگونه هزینه می شود .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار