اذهان عمومی منتظر پاسخ نماینده شرق گلستان:

9/5 میلیارد تومان بیت المال کجا هزینه شد/ نماینده شرق گلستان ریزهزینه ها را ارائه دهد

1403-08-01 10:08:37
0
10

نماینده شرق گلستان برای پاسخگویی به اذهان عمومی ریزهزینه های 9/5 میلیارد تومان بیت المال در اختیار خود را ارائه دهد.

به گزارش کلاله خبر، شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرگزاری مهر از 9/5 میلیارد تومان اعتبار در اختیار خود خبر داد.

وی در این مصاحبه مدعی هزینه این اعتبار برای پروژه های محرومیت زدایی در شرق گلستان شده است و از هزینه کرد این میزان بیت المال برای تکمیل سالن های ورزشی، طرح های هادی و غیره خبر داد.

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 1

حال با این تفاسیر مردم شرق گلستان از نماینده خود خواهان ارائه ریزهزینه ها این 9/5 میلیارد تومان هستند و می طلبد این نماینده برای روشن تر شدن اذهان عمومی نام پروژه ها، مکان و میزان اعتبار دریافتی هر پروژه را به رسانه ها جهت انتشار و در اختیار مردم، ارائه دهد(جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی فرمانداری).

kalalekhabar ir 3

حال جای این سوال پیش می آید که در حالی که روستای چالجه قویجق شهرستان کلاله(دارای دو شهید والامقام) 15 کیلومتر از راه آن زیرسازی و به دلیل نبود اعتبارات، زیرسازی آن تخریب شد، کجای برنامه های شما بود؛ اگر در زمان بارندگی مادر بارداری به دلیل مناسب نبودن راه، به بیمارستان نرسد و مادر و فرزند جان خود را از دست بدهند، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

یا اینکه روستای قره صحنه که در نزدیکی شهر کلاله قرار دارد و حتی برای زیرسازی آن اقدامی صورت نگرفته، کجای برنامه خرج کرد 9/5 میلیاردی شما بود؟

و سوال های دیگری که در این بحث نمی گنجد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار