فرماندار کلاله:

مشکل آب شرب شهر کلاله حل می شود/ دو حلقه چاه به شبکه آب کلاله اضافه خواهد شد

1403-06-31 03:06:13
0
52

فرماندار کلاله گفت: با اضافه شدن این دو حلقه چاه به شبکه آبرسانی شهر کلاله، عملا مشکل آب شهر کلاله در بهار و تابستان مرتفع می شود.

محمد حمیدی در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: تابستان امسال شهر کلاله با کم ابی شدیدی روبرو شد که مجبور شدیم این مشکل را با محله بندی مدیریت کنیم.

وی افزود: همچنین ساکنین بغضی از محلات بخصوص شهرک امام حسین(ع) در بیشتر ساعات با قطعی آب یا فشار کم آب دست و پنجه نرم می کردند.

فرماندار کلاله ادامه داد: برای حل این مشکل از همان زمان پیگیری های استانی از طریق شرکت آب و فاضلاب شهری و آب منطقه ای آغاز شد.

حمیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه تامین آب شرب شهر برای افق بیست ساله آینده در قالب طرح آبرسانی توسط شرکت آب منطقه ای دردست اجراست و تکمیل این پروژه نیازمند اعتبارات بالایی است؛ لذا با تعامل و هماهنگی با دو شرکت یاد شده مقرر شد تا یک حلقه چاه جدید حفاری و یک حلقه چاه حفاری شده توسط آب منطقه ای با اعتبارات آبفار وارد شبکه آبرسانی شهر کلاله شود.

وی تاکید کرد: پروژه یاد شده تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد و با این اقدام، مجموعا حدود 40 لیتر بر ثانیه آب به شبکه تزریق خواهد شد و عملا مشکل کم آبی در بهار و تابستان مرتفه می شود.

فرماندار کلاله در پایان از همکاری و همراهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تشکر و قدردانی کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار