مکتبی و قدمنان سرکاری هستند ؛

سید نجیب حسینی گزینه اصلی معاونت استانداری گلستان

1403-06-31 03:06:08
0
76

در حالیکه اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان ظاهرا از مکتبی و قدمنان برای کرسی معاونت سیاسی امنیتی استانداری حمایت کرده اما بزرگان آنها پشت صحنه دنبال سید نجیب حسینی هستند .

 به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، بعد از استعفای علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گمانه زنی ها برای تصدی جایگاه وی بالا گرفته است .

در این بین احزاب چند نفره و گروههای محفلی استان گلستان نیز لیست داده اند و گزینه های خود را معرفی کرده اند که اکثر آنها جزو مدیران درجه 3 و 4 بوده و بعید است از بین آنها کسی انتخاب شود یا شایسته معاونت استانداری گلستان باشد .

متاسفانه در بین گزینه های مطرح شده برای معاونت اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان ، حزب کارگزاران سازندگی گلستان فردی را معرفی کرده که لیسانس خاکشناسی دارد و این طور گزینه دادن بیشتر توهین به شعور مردم است .

اما یکی از این گروههایی که گزینه معرفی کرده ،  اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان است که عموما اخبار آن از طریق چهره شاخص آن یعنی محمد حسین علی اصغری رسانه ای می شود .

این گروه سیاسی ریشه دار در استان گلستان که یادآور مرحوم قندهاری و هزارجریبی است ، در بیان گزینه های خود جهت تصدی معاونت های استانداری گلستان نام احسان مکتبی و ابراهیم قدمنان را برد .

اما یک منبع موثق گفته است که یکی از بزرگان اتحادیه طی تماس تلفنی با استانداری گلستان از سید نجیب حسینی حمایت کرده اند .

سید نجیب حسینی برادر سید منصور حسینی نماینده اسبق مینودشت می باشد که در حادثه یاک 40 دار فانی را وداع گفته است ، او خود بعد از سید منصور نماینده مینودشت شد و همچنین برادرزاده وی از بستگان نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت می باشد .

شاید همین دلایل کافی باشد تا اتحادیه با حمایت از سید نجیب سهم خود را از انتصابات استانی و همچنین بودجه کشوری بگیرد و سر سایر گروههای اصلاح طلب را کلاه بگذارد .

اما نکته جالب ،  بازی آنها با افرادی چون مکتبی و قدمنان است ، کاری که اتحادیه در سالهای گذشته هم چنین سابقه ای از خود در انتخابات مجلس بجای گذاشته است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار