آگاهی تجاری برای پیشبرد اهداف دمکراتیکی انتخابات 1392

1403-08-01 01:08:39
0
6

تجربه انتخابات گذشته و بررسی اوضاع و احوال امروز جامعه و همچنین نظر سنجی هایی که دوستداران آنورآبی ما انجام داده و گزارش مکتوبش را برایمان ارسال کرده اند ، حکایت از این دارد که قرار است انتخابات ریاست جمهوری آینده (92) در فضایی کاملا خفقان آور و بدور از آزادیها و دمکراسی پذیرفته شده در غرب که ملاک اصلی برای هر انتخاب آزادی است ، برگذار شود.

 

از این رو محض محکم کاری برای قبل، حین و بعد از انتخابات آینده ، لازم است که در برخورد با گروه های فشار و لباس شخصی های نظام که حدودأ بالای 95درصد جامعه را تشکیل می دهند ، برنامه ریزی کاملی انجام دهیم و خود را از هر لحاظ آماده کنیم تا خدای نکرده غافلگیر نشویم و بتوانیم خود را آماده تهاجم به گروههای فشار نماییم آنهم با دست پر.!!

1-  به عده ای ارازل و اوباش خیابانی جهت در گیری و برهم زدن مراسم عزاداری عاشورای حسینی و به آتش کشیدن خیمه ، علم و کتل عزاداران و اتوبوسهای واحد و بانک ها ، نیاز مبرم داریم ! عربده کشی بیشتر، پول و مزد بیشتر!!

تذکر و توضیح مهم ؛ ارازل و اوباش گرامی با کمال تأسف اعلام میداریم مجبوریم تا در جامعه مذهبی و اسلامی ایران در اطلاعیه خود شمارا بعنوان مردان خدا جو نام ببریم از این صحنه ها جدأ عذر میخواهیم و امید است پیشاپیش عذر تقصیر این حقیر زاده را در این خبط بزرگ پذیرا گشته و این انگ خدا جویی که با صد من سریش به شما ارازل و اوباش

نمی چسبد ناراحت نشده باشید چون اصلا قصد توهین در کار نبوده فقط برای انحراف اذهان عمومی مردم مذهبی ایران شمارا مردان خدا جو نامیده ام والله هم من و هم شما میدانید که شما هزار کیلومتر با خداجویی فاصله دارید!

پس امید است مجددأ عذرم را بپذیرید!!

(( شرکت چیز زاده اجنبی پرست))

2-  به عده ای آقا زاده اخلالگر جهت تحریک و به آشوب کشیدن جامعه نیاز مبرم است!

تذکر مهم : اقا زاده های عزیز! اگر حس کردید و کردیم که هوا پس است فورأ نامه مأموریت و ویزای شما را برای انگلیس جهت خدمت به Mi6 آماده و در اکی ثانیه به ان سوی آبها پریده اید! یعنی می پرید !!

(( شرکت همفرپرور))

3-  به عده ای ورشگسته سیاسی جهت قبل حین و بعد انتخابات خرداد 92 که بتوانند به خوبی مجری فرامین ما برای القای ازاد نبودن انتخابات در فضای ایران باشند ، شدیدأ نیازمندیم !

حقوق و مزایای این عزیزان را قبلا ملک عبدا... سعودی سازمان CIA و جامعه باز تحت عناوین جایزه نوبل ، جایزه ادبی جایزه ازادیخواهی و... تامین و در اسرع وقت به حساب انها (ورشکستگان سیاسی) آماده واریز می باشد!!

(( بنیان جرج سروس))

4-  تعدادی چماق ،خنجر ، چاقو،پنجه بکس و دیگر ابزار و اقلام تظاهرات مسالمت آمیز خیابانی جهت استفاده در تظاهرات آرام خیابانی در ماههای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 92 ، را با قیمت مناسب خریداریم!

(( حزب مشارکتی Mi6و CIA))

5-  چند کامیون سنگ در اندازه هلو (حال یک هوا کوچکتر یا بزرگتر توفیرندارد) جهت پیشبرد اهداف دمکراتیکی و بشر دوستانه برای تأدیب گروههای فشار و لباس شخصی نظام ، خریداریم مکان تخلیه :خیابانها و میدانهای مرکزی شهر

((اتحادیه مرکزی احزاب و آوارگان وطنفروش))

6-  به چند گرسنه بالا شهری که تمایل وافری در خوردن ساندویچ از ساندویچ فروشان مرکزی شهر(متمایل به پایین شهر) داشته باشند ، برای رونق کسب و کار نیاز مبرم داریم از کرسنگان بالای شهری عاجزانه تمنا میکنیم که شاگردانه را فراموش ننمایند چون چشم شاگردان ما به دست شما بالا شهری هاست که همانطوریکه مایه خوشنودی عموسام هستید مارا نیز با دلارهای باد آورده خود خوشنود نمایند.

((اتحادیه ساندویچ فروشان مرکزی شهر و پایین شهر))

7-  چند سیاستمدار هالو صفت که هِر را از بِر تشخیص ندهند و چشم بسته مطیع فرمانهای اطرافیان باشند و بتوانند چکیده تراوشات تخیلی مارا بعنوان حوادث و خبر دست اول به گوش خلق ا... برسانند ، شدیدأ مورد نیاز است !

توضیح ضروری: حقوق و مزایا و فوق العاده شغل این عزیزان را جوامع حقوق بشری غرب تضمین نموده اند.

(( حزب اعتماد بیگانگان))

8-  تعدادی اجساد بی صاحب و بی هویت مورد نیاز و آنها را با قیمت بالا خریداریم ! ممکن است بعضی به حماقت ما بخندند که چرا برای اجساد بر زمین مانده پول فراوان می دهیم. شما که غریبه نیستید ، این اجساد را به عنوان کشته های درگیری غالب می کنیم با این کار با یک تیر دو نشان می زنیم هم از جمهوری اسلامی آتو گرفته انتقام میگیریم و هم پای سازمانهای مدافع حقوق بشری.... آخ جون!!

(( حزب صدیقان سبز لجنی ))

9-  چند از جان گذشته که راضی شوند برای بهره برداری تبلیغی علیه نظام نقش کشته شدن در درگیریهای خیابانی را بازی نمایند نیاز مبرم داریم. توضیح مهم:گفته باشیم ها ، اگر در حین بازی کردن نقش دچار حادثه شدید و از بد حادثه راست راستکی کشته شدید هیچگونه مسئولیتی در قبال این کشته شدن نداریم و ما فقط مبلغ قرارداد بازی کشته شدن را به وارث می دهیم نه که مبلغ کشته شدن واقعی را

(( کارکشته انگلیسی و شرکا))

10-به مقداری سطل زباله ، موتوسیکلت ،اتوبوس و... جهت اتش زدن برای اثبات تطاهرات مسالمت آمیز خیابانی و همچنین جشن چهار شنبه سوران برای نوکران دست به سینه مان نیاز مبرم است

(( شرکت عمو سام ))

11-تعدادی مدرک دکترا به بالا آماده تحویل به خریداران گرامی می باشد کسانی که از تمکن مالی عالی و سواد کم برخوردارند در اولویت هستند. نرخها عادلانه تعیین گردیده اند! توضیح : کسانیکه مفت خر! به این مدرک هستند از فردا ئیکه این مدرک را بدست آوردند می توانند در جامعه پز روشنگری و نخبگی بدهند و همچنین در کلیه مسائل سیاسی اظهار نظر نمایند و علیه نظام اسلامی ایران اطلاعیه بدهند با این کار هم معروف شده اند و هم محبوب قلوب آمریکا و اسرائیل !

(( دانشگاه از هفتادو دولت آزاد خاک خورد))

12-................................................................................................!!

این قسمت را به سلیقه خوانندگان به مسابقه گذاشته ایم که به نفرات برتر جوایزی تقدیم داریم. جوایز مسابقه ، نفر اول : اجازه دارد با سنگ شیشه خانه میرزا را بشکند! نفر دوم : می تواند سطل زباله خانه میرزا را به آتش بکشد ! نفر سوم : می تواند زنگ خانه میرزا را زده و فرار نماید!!

 

 

 

غلامعلی آبدهی مقدم- کلاله


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار