امام جمعه کلاله:

کسانی که توان رفع مشکلات مردم را ندارند کناره گیری کنند/ حمله موشکی سپاه هوشمندانه بود

1403-06-31 06:06:30
0
54

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: امروز، مردم دغدغه و مشکلات زیادی دارند و کسانی که توانایی رفع این مشکلات را ندارند، کناره گیری کنند.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در ادامه موضوع بحث خطبه های نماز جمعه، پیرامون وظايف والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر گفت: تشویق، پاسخگویی مناسب به پرسشها و آموزش قرآن در کنار ایجاد فرصت برای کشف و رشد تواناییهای فرزندان، باید مدنظر اولیاء باشد. 

وی با اشاره به هفته گرامیداشت نیروی انتظامی افزود: باید قدردان امنیت و استقلال کشور که حاصل خون جوانان رشید و شجاع کشور است، باشیم.
امام جمعه کلاله به حمله موشکی سپاه به مرکز تجمع تکفیری ها اشاره کرد و تصریح کرد: باید به جنایت تکفیری ها در اهواز پاسخ داده می شد؛ مردم ایران از این اقدام به موقع و هوشمندانه سپاه پاسداران در به هلاکت رساندن برخی از داعشی ها خوشحال شدند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری با پرداختن به تجمع صد هزار نفری دیروز در حضور مقام معظم رهبری، گفت: امروز، مردم دغدغه و مشکلات زیادی دارند و کسانی که توانایی رفع این مشکلات را ندارند، کناره گیری کنند.
وی ادامه داد: رهبری در سخنان خویش سه نکته مهم عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری ایران اسلامی است را مورد تاکید قرار دادند که با وجود این ملت غیور و رهبری عالیقدر، شجاع، مدیر و مدبر به دست آمده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار