غراوی رو بازی می کند؟

تعداد نمایندگان گنبد به 2 نماینده افزایش یافت

1403-06-31 06:06:40
0
53

در حالی که شرق استان گلستان غرق در مشکلات قابل پیگیری است، غراوی برای عقب نماندن از قافله بجای پیگری مشکلات حوزه خود، به مسائل حل شده حوزه گنبد می پردازد.

به گزارش کلاله خبر، شرق گلستان یکی از محرومترین حوزه های استان گلستان می باشد که رفع چالش های موجود نیازمند رایزنی و پیگیری تا حصول نتیجه قابل انتظار است.

اما با وجود این مشکلات و چالش ها، علی رغم رای بالای مردم شرق گلستان به نماینده این حوزه و اعتماد به وی، برخی اقدامات نماینده شبهات و سوالات متعددی را در اذهان عمومی متبادر می کند.

با توجه به برخی از حساسیت های موجود در خصوص شهرام غراوی و از همان ابتدای روی کار آمدن، علاوه بر تشکیل جلسه با برخی از روحانیون گنبد، آوردن مسئولین به حوزه نماینده دیگر بدون حضور نماینده آن حوزه، شاهد اظهارنظر غراوی(در زمان رئیس مجمع نبودن وی) در خصوص منطقه آزاد اقتصادی اینچه برون بودیم که با توجه به وجود قره جه طیار نماینده گنبد و پیگیری های مستمر آن در این خصوص نوعی دخالت سیاسی در حوزه دیگری محسوب می شود و به تبع آن باعث زیرسوال رفتن و ایجاد دغدغه فکری قرجه طیار می شود.

علی رغم تصویب لایحه منطقه های آزاد که بدون حضور نماینده شرق گلستان(به دلیل در بستر بیماری بودن) انجام شد، هنوز هم شاهد تکاپوی این نماینده در خصوص منطقه آزاد اینچه برون هستیم به طوری که روز گذشته شاهد انتشار پستی در کانال تلگرامی این نماینده با محتوای دیدار با دکتر بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای مناطق آزاد تجاری کشور بودیم که همانطور که یادآور شدیم، با وجود مشکلات عدیده و قابل پیگری در حوزه وسیع شرق گلستان، این اقدام نماینده تامل برانگیز بود؛ چرا که می توان این موضوع را به نماینده این حوزه و مجمع نمایندگان مربوط کرد، پس دلیلی برای متقاعد کردن مردم برای دخیل بودن شهرام غراوی در این پروژه وجود ندارد.

این اقدامات نماینده شرق گلستان با توجه به شایعه ورود وی در انتخابات آتی از حوزه گنبد، می تواند موجب ایجاد نوعی نگرش خیانت به آرای مردم را در اذهان مردم شرق گلستان ایجاد کند و همچنین متذکر می شویم که بروز چنین نگرشی در مردم شرق گلستان باعث بی اعتمادی گنبدی ها نیز می شود و همین مردمی که پله ترقی شدند، سکوی پرتاب به سمت مرگ سیاسی می شوند.

لذا با این تفاسیر می طلبد شهرام کوسه غراوی تمرکز خود را بر روی حوزه شرق گلستان معطوف کند تا بتواند در آینده برگ برنده ای برای ورود به صحنه انتخابات داشته باشد.

bank

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار