به کشورهای حامی تروریست جواب دندان شکن داده شود/ آمریکا در جهان منزوی شد

1403-06-31 06:06:43
0
50

امام جمعه کلاله گفت: باید به کشورهایی که از تروریست حمایت می کنند تا کودک ۵ ساله اهوازی را به شهادت برسانند و به دنبال آن برای کشور ایران عرض اندام می کنند، جواب دندان شکن داد.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه اول نماز جمعه این هفته خود بر ارتباط صمیمانه با فرزندان تاکید کرد و گفت: برخورد فرزندان با والدین منوط با ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان و احترام متقابل است.

وی با اشاره بر فیلم منتشر شده در خصوص اظهارات عالم اهل سنت در خصوص امام حسین(ع)، اظهار داشت: اظهارات و گریه ی این عالم اهل سنت نشان از معرفت شناسی این شخص نسبت به امام حسین (ع) است.
امام جمعه کلاله تصریح کرد: گذشت آن زمانی که به واسطه امریکاها استاندار و فرماندار برای ما انتخاب می شد، آمریکا به حدی منزوی شده که رئیس جمهور آن در سازمان مورد تمسخر حضار قرار می گیرد.
خطیب نماز جمعه کلاله گفت: امریکایی ها که در عراق و سوریه بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر را کشتند، باز هم در سازمان ملل حرف از حقوق بشر می زنند و سازمان ملل نیز تماشاچی است.
کشیری متذکر شد: باید به کشورهایی که از تروریست حمایت می کنند تا کودک ۵ ساله اهوازی را به شهادت برسانند و به دنبال آن برای کشور ایران عرض اندام می کنند، جواب دندان شکن داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار