فرماندار کلاله:

متعهد ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۵۰۰ نفر هستیم

1403-06-31 08:06:49
0
50

فرماندار کلاله گفت: از تعهد ما برای ایجاد اشتغال برای هزار و ۵۱۰ نفر، تاکنون  ۳۱۳ پرونده اشتغال با اشتغال زایی ۵۹۹ نفر به بانک های عامل شهرستان ارسال شده که تسهیلات مورد نیاز آنها در حال پرداخت است.

به گزارش کلاله خبر، فرماندار کلاله در  همایش دهياران کلاله که با حضور معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و اعضای ستاد اشتغال برگزار شد گفت: اطلاع رسانی مناسب به روستاییان در خصوص استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی توسط دستگاهای متولی می تواند در ایجاد اشتغال و افزایش تولید اثر گذار باشد.

حمیدی با اشاره به تعهد اشتغال برای هزارو و ۵۱۰ نفر در شهرستان‌ افزود: در حال حاظر ۳۱۳ پرونده اشتغال با اشتغال زایی ۵۹۹ نفر به بانک های عامل شهرستان ارسال شده که تسهیلات مورد نیاز آنها در حال پرداخت است.

وی گفت: تا کنون۱۳۳ پرونده با مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده و ۲۰۴ نفر به اشتغال پایدار رسیده اند.

رئیس ستاد اشتغال شهرستان کلاله افزود : یکی از راهکارهای ضربتی برای مقابله با بیکاری توسعه مشاغل خانگی است که با توجه به مزایایی آن می تواند در مدت کوتاهی به بازدهی برسد و بخشی از هزینه های معیشت خانوار را تامین کند.

فرماندار کلاله در پایان از تفاهم نامه ای جدید با بنیاد مسکن استان خبر داد و گفت: هر دهیاری که نسبت به زیر سازی معابر روستا اقدام کند و مورد تایید باشد بنیاد مسکن موظف است با هزینه خود اقدام به آسفالت ریزی کند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار