در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان کلاله:

فرماندار کلاله: برنامه ما حمایت از بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین است

1403-06-31 12:06:26
0
48

فرماندار کلاله گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار و بانوان کارآفرین به عنوان یکی از برنامه های اساسی دولت تدبیر و امید در حمایت از اقتصاد خانواده است و هم اکنون تلاش گردیده با ساماندهی بانوان کارآفرین، به اشتغال و رونق اقتصاد کمک شود.

به گزارش کلاله خبر، نمایشگاه توانمندی بانوان با حضور فرماندار کلاله و بانوان شهرستان افتتاح شد و تولیدات بانوان کارآفرین در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

فرماندار کلاله در حاشیه این‌ مراسم ‌گفت:این ‌نمایشگاه به همت خانم سعدی مشاور بانوان و جوانان و کارشناسان فرمانداری تشکیل شد و آثار و تولیدات بانوان کار افرین و هنرمند شهرستان جهت عرضه مستقیم به مردم ارائه می شود.

محمد حمیدی افزود: در این نمایشگاه متشکل از چندین غرفه است که کالاهایی نظیر صنایع دستی، فرش و گلیم، تزئینی جات، لباس کودک، عروسک سنتی، ترشیجات و شیرینی سنتی عرضه می شود.

فرماندار کلاله در ادامه تصریح کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار و بانوان کارآفرین به عنوان یکی از برنامه های اساسی دولت تدبیر و امید در حمایت از اقتصاد خانواده است و هم اکنون تلاش گردیده با ساماندهی بانوان کارآفرین، به اشتغال و رونق اقتصاد کمک شود.

گفتنی است این نمایشگاه در پارک ‌امام‌ حسین(ع) شهرستان کلاله هرشب پذیرای علاقمندان می باشد.

{gallery}shahrestan/farmandari/Namayeshgah_ta{/gallery}{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار