امام جمعه کلاله:

احتکار کنندگان، پیاده نظام دشمن هستند/ ولایت علی(ع) به دستور خدا بود

1403-06-31 01:06:49
0
49

امام جمعه کلاله گفت: در شرایط موجود و تحریم‌های ظالمانه دشمن، احتکار کنندگان با فشار آوردن به مردم ایران، نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند.

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری ضمن توصیه به تقوایی الهی به نمازگزارن این هفته نماز جمعه، گفت: در تمامی امورات خود امر خداوند را چراغ هدایت خود قرار دهید و از امر ایزد منان اطاعت کنید.

وی افزود: بی تقوایی باعث افزایش معصیت و گناه می شود.
کشیری در ادامه خطبه این هفته نماز جمعه تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که فرهنگ خود را در خانواده ها نهادینه و فرزندان ما را مطابق فرهنگ خود تربیت کنند؛ لذا می طلبد که در این راستا و در جهت جلوگیری از این نفوذ، به دین و آموزه های دینی توجه شود.
امام جمعه کلاله تاکید کرد: گرانفروشان و احتکار کنندگان باید از خدا و عاقبت خود بترسند؛ چرا که نانی که بر سر سفره فرزندان خود قرار می دهند، حلال نیست.
کشیری در خطبه دوم این هفته اظهار داشت: عید سعید قربان مختص همه مسلمانان است و نباید به گروه ها خاص و مذاهب مختلف نسبت داده شود.
وی با تامید بر اینکه حتی رئیس جمهور که با رای مردم انتخاب می شود، با مشروعیت گرفتن از ولایت فقیه، می تواند اظهار وجود کند، با اشاره به اینکه ۳۰۰ آیه از قرآن در خصوص ولایت می باشد، به اهمیت ولایت در نزد خداوند تاکید کرد.
امام جمعه کلاله با طرح این سوال که آیا این ادعا که سیدالانبیا(ص) برای خود جانشین تعیین نکرده است، عاقلانه است؟، گفت: امام علی(ع) خلیفه الله بود؛ نه خلیفه الناس و در انتخاب این ولایت، و به اذعان پیامبر(ص) خدا تصمیم گیرنده بود.
کشیری با اشاره به وظایف دولت اسلامی، تصریح کرد: پاسداری از قانون اساسی و خون شهدا، حفظ وحدت، استقلال و امنیت کشور، ارشاد و آموزش مردم، تامین منابع مالی برای کشور، عمران و آبادانی کشور از جمله وظایف یک دولت اسلامی است که باید به آنها توجه ویژه داشته باشد.
وی تاکید کرد: دولت اسلامی باید با احتکار کنندگان و گرانفروشان برخورد جدی داشته باشد و باید یادآوران شویم که احتکار گران پیاده نظام دشمن هستند چرا که در تحریم مردم ایران، اینها نیز همکار ترامپ می باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار