معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در مراوه تپه:

در صورت همکاری مردم مراوه تپه، تسهیلات بدون سود واگذار می کنیم/ دولت به مرزنشینان توجه ویژه دارد

1403-06-31 12:06:44
0
47

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور گفت: اگر مردم شهرستان مراوه تپه بتوانند در تولید و ایجاد اشتغال فعالیت داشته باشند، تسهیلات صفر درصد در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

به گزارش کلاله خبر، رضوی در جمع نمازگزاران عید قربان در مراوه تپه اظهار داشت: دولت وظیفه دارد تا به مردم خدمت کند و هیچ گونه تبعیضی در این خصوص نباید اعمال شود و باید متذکر شویم که شاید تفاوت هایی وجود داشته باشد؛ ولی تبعیض در دولت اسلامی ممنوع است.

وی افزود: رئیس جمهور دستور داده است تا به مردمی که در مرزها زندگی می کنند، توجه ویژه شود و با همین رویکرد به این شهرستان آمدیم.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور تصریح کرد: اگر مردم شهرستان مراوه تپه بتوانند در تولید و ایجاد اشتغال فعالیت داشته باشند، تسهیلات صفر درصد در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

رضوی تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی زمانی حاصل می شود که مردم و دولت در کنار هم باشند.

وی گفت: می طلبد که مردم با ارائه طرح های اشتغالزایی در بخش دامداری، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و کشت های گلخانه ای و در کنار دولت به افزایش تولیدات داخلی کمک کنند.

معاون رئیس جمهور در پایان گفت: قول می دهیم تا با هماهنگی نماینده شرق گلستان بودجه های مناسبی در بخش راه روستایی و آب شرب روستایی تخصیص یاید.

{gallery}ostani/siyasi/motafaregheh/Razavi_maraveh{/gallery}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار