معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ترکمن ها در حمایت از انقلاب و رهبری نقش مهمی داشته اند/ پیروزی نظام در عرصه های مختلف باعث عصبانیت دشمنان شد

1403-06-31 12:06:41
0
45

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مردم ترکمن در دفاع مقدس و پس از آن در انتخابات های مختلف در حمایت و تبعیت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضور داشته و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

به گزارش کلاله خبر، امیری در نماز عید قربان اهل سنت ظهار داشت: مردم ترکمن در دفاع مقدس و پس از آن در انتخابات های مختلف در حمایت و تبعیت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضور داشته و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

وی افزود: امروز دولت و نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از رای مردم است، همچنان به کمک ها و حمایت های مردم در صحنه های مختلف، نیاز دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پس از پیروزی بزرگ دیپلماسی که با هدایت رئیس جمهور و حمایت رهبری حاصل شد؛ با تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سرداران نظام، نقشه های دشمن در سوریه و عراق به شکست منجر شد و با ریشه کن شدن داعش و از سوی دیگر افزایش قدرت و نفوذ ایران در منطقه باعث عصبانیت آمریکا و صهیونیست ها گردید و به همین دلیل آمریکا از برجام خارج شد و پس از آن تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی ما بیشتر شود.
امیری تصریح کرد: آنها فکر می کنند کخ می توانند مجدداً جامعه جهانی را علیه ما بسیج کنند؛ اما غافل از آنکه با تدبیر رهبری، تلاش رییس جمهور و وحدت حوزه های مختلف نظام، راه به جایی نخواهند برد.
وی ادامه داد: امروز غیر از معدود کشورهای منطقه هیچ کشوری با امریکا همراهی نخواهد کرد باید یادآور شویم که ما از ابتدا به آمریکا اعتماد نداشتیم و امروز هم بدعهدی آنها به روشنی ثابت شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: همه می دانند که التهاب اقتصادی چند ماه قبل کشور منطق اقتصادی نداشت؛ زیرا در حال حاضر نفت و کالاهای غیر نفتی ما صادر می شود و آمار شاخص های توسعه ای استانی و ملی کاملاً مثبت است.
امیری ادامه داد: آنچه اتفاق افتاده، متاثر از یک جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود تا بذر ناامیدی را در جامعه ما منتشر کنند.
امیری در پایان گفت: در خصوص نیازمندی های اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نیستیم و انبارهای کالاهای اساسی تامین کننده نیاز جامعه است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار