دخالت نماینده گرگان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گرگان / یارکشی هزارجریبی برای یوسفی

1403-06-31 12:06:41
0
48

نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در شورای شهر و یکی از اتاق ها با سه تن از اعضا دیدار و رایزنی کرد .

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، هنوز یک سال از بد عهدی تعدادی از اعضای شورای شهر گرگان در خصوص عزل حسین صادقلو شهردار محبوب گرگان نمی گذرد ، واقعه تلخی که اکثرا پشت پرده آن را نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی می دانند.

این تیم ضد رسانه  علاوه بر خسارت جبران ناپذیری که سال گذشته بر گرگان و شهروندان آن زد ، حالا مصمم است که هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر گرگان را نیز در اختیار بگیرد.

از این رو در آستانه انتخابات هئت رئیسه شورای شهر گرگان ، نبی هزارجریبی باز در دخالتی آشکار به صحن علنی شورای شهر گرگان آمد تا از عضو ارشد ستاد انتخاباتی خود یعنی علی اصغر یوسفی به عنوان گزینه ریاست شورا حمایت کند.

گفته می شود نبی هزارجریبی سه تن از اعضای شورا یعنی آقاملایی ، عبداللهی و جرجانی را به داخل اتاقی برده تا رایزنی های لازم را در این خصوص انجام دهد ، از این سه نفر آقاملایی و عبداللهی از ابتدا نیز با طیف هزارجریبی و عزل کننده صادقلو بودند اما همراهی ابراهیم جرجانی که حامی سرسخت صادقلو بوده ، با این تیم جای تعجب دارد.

این طور دخالتهای آشکار و فراقانونی در سرنوشت مردم شهر و چانه زنی به نفع اعضای ستاد انتخاباتی ، نبی هزارجریبی را به یکی از شخصیتهایی تبدیل کرده که مقبولیت خود را روز به روز بیشتر از دست می دهد و البته انتخابات سال 98 می تواند صحنه بازخورد و آینه عملکرد وی باشد .

 البته مراجع نظارتی چون شورای نگهبان نیز باید این طور مداخلات که جنبه تبلیغاتی و چینش نیروها به شمار می رود ، را رصد نمایند .

توجه: انتشار این مطلب به معنای تایید این خبر نیست و تنها به عنوان مطالب وبگردی این سایت و جهت اطلاع کاربران از اخبار دیگر سایت ها منتشر می شود؛ لذا در صورت دریافت جوابیه، جوابیه در این سایت منتشر خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار