عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشکلات اقتصادی ثمره تعلل در برخورد با مفسدان است/ بسیج و مردم بهترین ظرفیت برای شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان هستند

1403-06-31 02:06:48
0
43

نماینده سابق شرق گلستان گفت: بي ثباتي اقتصادي ،گراني هاي لجام گسيخته و تغییر ساعتي قيمت ها بيش از هر چيز ريشه در مشكلات مديريتي است.

عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: تشديد مشكلات اقتصادي ثمره تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادي است.

وی افزود: يك تحليل واقع بينانه و دقيق مسائل كشور نشان مي دهد گرچه جنگ تحميلي اقتصادي با ايجاد تحريم هاي غيرقانوني خارجي بر اقتصاد ما فشار وارد مي كند؛ اما بي ثباتي اقتصادي، گراني هاي لجام گسيخته و تغییر ساعتي قيمت ها بيش از هر چيز ريشه در مشكلات مديريتي است.
نماینده سابق شرق گلستان تاکید کرد: همه اين مشكلات در درجه اول نتيجه بي توجهي به توليد ملي، اقتصاد مقاومتي و تعلل و سهل انگاري در برخورد با مفسدان اقتصادي، امتيازطلبان و زياده خواهان و بي توجهي به تذكرات و راهبردهاي اقتصادي مقام معظم رهبري است.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بايد بين مردم و فقرا بيايند و از نزديك در جريان مشكلات و مسائل آنها قرار گيرند و مديراني روی کار بیایند كه پاكدست و عليم باشند؛ نه سیاسی کار.
رجبی تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادي هستيم و مردم واقعاً توقع دارند كه قوه قضائيه بصورت علني و در كوتاهترين زمان ممكن با مفسدان اقتصادي، احتکار کنندگان و اخلاگران بازار أرز و سكه در هر رده و مسئوليتي كه هستند بدون تبعيض برخورد كند و بِنَا به فرموده رهبري اين كار مردم را خوشحال و اميدوار خواهد كرد.مردم از اينكه با مفسدان اقتصادي بصورت شفاف برخورد نمي شود گلايه مند هستند.
نماینده سابق شرق گلستان ادامه داد: مردم از قوه قضائيه درخواست برخورد قاطع را دارند چون معتقديم اين نظام حاصل خون هزاران شهيد و جانباز است و همانطور که می دانیم با توجه به اینکه بسیج از بدنه خود مردم می باشد؛ می طلبد که دولت و قوه قضائیه از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کند و در این راستا باید مردم و بسیج پای کار بیایند و با شناسایی احتکار کنندگان گامی در بهبود وضعیت موجود بردارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار